  • 1. Data: 2002-08-18 17:11:18
    Temat: karty rozliczane w walutach
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    Jakie znacie wydawane w Polsce karty rozliczne w walucie innej niz PLN
    (poza VC z Pekao i BPH) ?
    Czy wszystkie Amexy poza tym Millennium sa w USD ?

    Znacie jakies karty rozliczane w inych walutach niz PLN i USD ?
    Co z Citkiem, podobno kiedys dawalo sie podpiac Maestro pod rachunek
    w Euro ?
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 2. Data: 2002-08-18 18:22:37
    Temat: Re: karty rozliczane w walutach
    Od: "Piotr Orzechowski" <n...@p...USUNSPAM.com>

    "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> wrote in message

    > Znacie jakies karty rozliczane w inych walutach niz PLN i USD ?
    > Co z Citkiem, podobno kiedys dawalo sie podpiac Maestro pod rachunek
    > w Euro ?

    kiedyś (jak jeszcze byłem ich klientem - czyli w lipcu 2001) można było
    podpiąć maestro pod dowolny rachunek walutowy - chyba nadal tak jest -
    trzeba by spytać kilku citisłoni (bo jeden pewnie i tak udzieli błędnej
    informacji)

    jak byłem w Grecji to płaciłem tą kartą w drachmach a z konta schodziły euro

    pozdrawiam
    Piotr Orzechowski

  • 3. Data: 2002-08-18 18:37:09
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > Znacie jakies karty rozliczane w inych walutach niz PLN i USD ?

    A ja sie dolacze do pytania - czy ta karta walutowa VC Pekaso SA
    moze byc rozliczana w innej walucie jak USD (tzn, np. Euro albo
    CHF czy GBP?)

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 4. Data: 2002-08-18 18:42:50
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sun, 18 Aug 2002 20:37:09 +0200, "Wilczek" <w...@a...net.pl>
    wrote:

    >A ja sie dolacze do pytania - czy ta karta walutowa VC Pekaso SA
    >moze byc rozliczana w innej walucie jak USD (tzn, np. Euro albo
    >CHF czy GBP?)

    A to ja dam Ci odpowiedz :-) - nie

  • 5. Data: 2002-08-18 18:47:26
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > A to ja dam Ci odpowiedz :-) - nie

    100% ?

  • 6. Data: 2002-08-18 19:05:08
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sun, 18 Aug 2002 20:47:26 +0200, "Wilczek" <w...@a...net.pl>
    wrote:

    >100% ?

    tak
    http://www.pekao.com.pl/indywidualni5s2.xml?/sid=35/
    lang=PL/813115-614023-81401
    Karty Visa Classic - walutowa i złotowa

    Są to międzynarodowe karty płatnicze debetowe, tzn. że można nimi
    dokonywać transakcji do wysokości salda specjalnych rachunków
    obsługujących karty Visa Classic. Transakcje bezgotówkowe i wypłaty
    gotówki obciążają na bieżąco rachunek - złotowy lub dolarowy - w
    zależności od tego, którą kartą została dokonana transakcja.

  • 7. Data: 2002-08-19 06:07:31
    Od: "Piotr Orzechowski" <news@USUN_SPAMpiotrorzechowski.com>

> [...]
    > gotówki obciążają na bieżąco rachunek - złotowy lub dolarowy - w
    > zależności od tego, którą kartą została dokonana transakcja.

    hmm.... pytanie było o inne waluty niż dolary i złotówki - na 90 % wydaje mi
    się, że nawet w PKO BP tylko te dwie waluty są możliwe

    pozdrawiam
    Piotr Orzechowski