  • 1. Data: 2012-06-06 15:09:33
    Temat: kindle III wyniki
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    PDF ma 109 stron (ROTFL) i wazy prawie 4MB. Ktoś już myślami na długim
    weekendzie, albo pijany pod stołem leży. I na dodatek oszuści mnie
    pominęli, chociaż spełniłem wszystkie warunki.

    http://www.mbank.pl/download/karty/Listy_zwyciezcow_
    tura_III.pdf

  • 2. Data: 2012-06-06 15:12:59
    Temat: Re: kindle III wyniki
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    neoniusz <n...@j...org> wrote on 2012-06-06_15:09
    > PDF ma 109 stron (ROTFL) i wazy prawie 4MB. Ktoś już myślami na

    No pewnie jak lista jest tam umieszczona tyle razy :-)

    > http://www.mbank.pl/download/karty/Listy_zwyciezcow_
    tura_III.pdf

    witrak()

  • 3. Data: 2012-06-06 15:28:53
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 06.06.2012 15:09, neoniusz pisze:
> [...]
    > weekendzie, albo pijany pod stołem leży. I na dodatek oszuści mnie
    > pominęli, chociaż spełniłem wszystkie warunki.

    WTF? O co chodzi w tym chorym banku? W regulaminie jest napisane, ze
    organizatorem jest BRE Bank, a na infolini bredzą, że oni wysyłąją
    reklamacje do Mastercard...

    "Niniejszy Regulamin jest jedynym dokumentem określającym szczegółowe
    zasady Konkursu pod
    nazwą "World MasterCard już mam i o nagrodę gram"

    "Moje wytyczne wewnętrzne mówią, że reklamacje rozpatruje Mastercard,
    nie chciałabym się tutaj wdawać w dyskusje na temat regulaminu".

    Banda &^uja.

  • 4. Data: 2012-06-06 15:34:32
    Od: " " <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    neoniusz <n...@j...org> napisał(a):

> [...]
    > weekendzie, albo pijany pod stołem leży. I na dodatek oszuści mnie
    > pominęli, chociaż spełniłem wszystkie warunki.

    Chyba jest coś nie tak. Pod tym linkiem mam informację, że lista zwycięzców
    zostanie opublikowana 6 czerwca... Bardzo jestem ciekaw czy mnie czasem nie
    pominięto :)

  • 5. Data: 2012-06-06 15:35:42
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 06.06.2012 15:34, a...@g...SKASUJ-TO.pl pisze:

> [...]
    > zostanie opublikowana 6 czerwca... Bardzo jestem ciekaw czy mnie czasem nie

    CTRL+SHIFT+R

  • 6. Data: 2012-06-06 15:42:44
    Od: " " <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    neoniusz <n...@j...org> napisał(a):

    > CTRL+SHIFT+R
    Dzięki! Jestem na liście ;)

  • 7. Data: 2012-06-06 16:55:58
    Od: Michał <m...@g...pl>

    W dniu 2012-06-06 15:42, a...@g...SKASUJ-TO.pl pisze:

    > Dzięki! Jestem na liście ;)

    W multibanku tez są wyniki:
    http://www.multibank.pl/images/MultiBank2/Portal/Bin
    aryPL/421/1907109/Wyniki_etap_I_II_III_1907109.pdf

    --
    pzdr,
    michal

  • 8. Data: 2012-06-06 17:05:07
    Od: Michał <m...@g...pl>

    W dniu 2012-06-06 15:35, neoniusz pisze:

    > CTRL+SHIFT+R

    A Pan Damian z Mstowa to miał szczęście i wygrał dwa razy w II i III
    turze ;)
    --
    pzdr,
    michal

  • 9. Data: 2012-06-06 17:22:32
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 06.06.2012 17:05, Michał pisze:

    > A Pan Damian z Mstowa to miał szczęście i wygrał dwa razy w II i III
    > turze ;)

    Jest kilka opcji.
    - albo to Damian, syn Damiana
    - zbieg okolicznosci
    - albo posuwa jakąś mlinke.

  • 10. Data: 2012-06-06 17:42:54
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "neoniusz" <n...@j...org> napisał w wiadomości
> [...]
    > weekendzie, albo pijany pod stołem leży. I na dodatek oszuści mnie
    > pominęli, chociaż spełniłem wszystkie warunki.

    Ja pod tym linkiem widzę 4 strony.