  • 1. Data: 2009-03-12 19:12:33
    Temat: konkurs w aliorze - kiedy się skończył?
    Od: plusz <p...@g...com>

    przez przypadek wszedłem na stronę konkursową aliora
    widzę swój nick przy nagrodzie - co prawda to tylko pendrive, ale nie
    dostałem żadnego emaila

    zastanawiam się czy już były wysyłane powiadomienia o nagrodach czy
    jeszcze nie?

    --
    plusz

  • 2. Data: 2009-03-12 22:01:46
    Temat: Re: konkurs w aliorze - kiedy się skończył?
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "plusz" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    a.googlegroups.com...

> [...]
    > dostałem żadnego emaila

    > zastanawiam się czy już były wysyłane powiadomienia o nagrodach czy

    Były. Trzeba było e-mailem podesłać im nip, czy pesel (już nie pamiętam)
    i pendrive przyszedł kurierem.
    Podsumowując - ja też wygrałem tylko pendrive 1GB, ale jest on już od
    dobrego miesiąca albo i lepiej w moim posiadaniu.