  • 1. Data: 2005-03-17 20:44:20
    Temat: konta firmowe
    Od: "owp" <o...@p...onet.pl>

    Witam.
    Przymierzam się do rozpoczęcia DG.
    Zastanawiam się więc nad kontem. Szukałem trochę w internecie i okazało się,
    że w wyszukiwarkach, po wpisaniu hasła 'konta firmowe' pokazują się strony,
    w których są 'porównania' kont Inteligo, Mbanku i Muli.
    Czy to są faktycznie najlepsze propozycje (dla małych firm, gdzie
    najbardziej liczą się koszty), czy są to strony sponsorowane ?
    Swoją drogą może możecie polecić jakieś konto, opiszcie wady (np. ktoś pisał
    wcześniej - brak przelewów zagranicznych) i zalety (np. brak opłat za
    prowadzenie). W ogóle na co zwracać uwagę, o co pytać, żeby potem się nie
    zdziwić ?
    Do tej pory miałem do czynienia tylko ze zwykłym RORem.

    owp

  • 2. Data: 2005-03-17 21:47:45
    Temat: Re: konta firmowe
    Od: "Krab" <_...@k...pl__>

    Użytkownik "owp" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Czy to są faktycznie najlepsze propozycje (dla małych firm, gdzie
    > najbardziej liczą się koszty), czy są to strony sponsorowane ?
    mysle ze tak, + ew vw

> [...]
    > wcześniej - brak przelewów zagranicznych) i zalety (np. brak opłat za
    > prowadzenie). W ogóle na co zwracać uwagę, o co pytać, żeby potem się nie

    a skad mamy wiedziec co jest ci potrzebne ?
    moze Ty zakladasz malutki import ropy i potrzebujesz .... :-))

  • 3. Data: 2005-03-18 06:51:47
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

> [...]

    > Czy to są faktycznie najlepsze propozycje (dla małych firm, gdzie
    > najbardziej liczą się koszty), czy są to strony sponsorowane ?

    TE strony?
    A jakie to strony?
    Mozesz podkrecic jasnosc...?
    A co do kont to akurat ta wymieniona trojca + Nordea to IMO najlepsza
    oferta, ale wiele zalezy od tego jakie operacje bedziesz wykonywal.

    > Swoją drogą może możecie polecić jakieś konto, opiszcie wady (np. ktoś
    pisał

    archiwum...

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 4. Data: 2005-03-18 06:57:57
    Od: "owp" <o...@p...onet.pl>

    http://tinyurl.com/4utyr

  • 5. Data: 2005-03-18 07:05:16
    Od: "owp" <o...@p...onet.pl>

    > pisał
    >
    > a skad mamy wiedziec co jest ci potrzebne ?
    > moze Ty zakladasz malutki import ropy i potrzebujesz .... :-))

    Mała firma usługowa + eksport usług do Włoch.
    Funkcjonalność zwykłego RORa byłaby wystrczająca. Problem w tym, że jak
    zauważyłem są często opłaty za usługi podstawowe (wydawało by się). Stąd
    moje pytanie.
    Więc generalnie chodzi o opłaty za prowadzenie, przyjmowanie i wysyłanie
    przelewów (też z/do zagranicy), wypłaty z bankomatów.
    Chodzi mi tylko o radę jakie banki sprawdzić, prócz tych 3 i Nordei
    poleconej przez Sławka.
    Pozdrawiam
    owp

  • 6. Data: 2005-03-18 08:04:41
    Od: "toomaas" <t...@p...onet.pl>

> [...]

    Witam

    Niektórzy chwalą sobie www.citibusiness.pl Generalnie każdemy ma inne
    wymagania.

    Pozdrawiam

    Toomaas

  • 7. Data: 2005-03-18 13:24:48
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    owp <o...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > Więc generalnie chodzi o opłaty za prowadzenie, przyjmowanie i
    > wysyłanie przelewów (też z/do zagranicy), wypłaty z bankomatów.

    Konto firmowe jesp przymusowe, wiec banki wsadzaja tam oplaty i sie nie
    martwia ;)
    Jesli przelewy zagraniczne - to Nordea lub Multi.
    Jesli tylko przyjmowanie kasy (w zlotowkach nie w walutach) to VW lub
    mBank, ewentualnie Inteligo.

    Oprocz tego zobacz oferte (drozsza juz, ale wiecej rzeczy ma) INGa, BZ
    WBK, w sumie tez i Citka

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 8. Data: 2005-03-18 13:25:00
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    i jeszcze DB PBC! :)

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 9. Data: 2005-03-18 20:29:34
    Od: "owp" <o...@p...onet.pl>

> [...]
    > mBank, ewentualnie Inteligo.
    >
    > Oprocz tego zobacz oferte (drozsza juz, ale wiecej rzeczy ma) INGa, BZ

    Dzięki. Czy ma znaczenie, że mam konta w multi i mBanku (czy są jakieś
    przywileje dla klientów mających już ROR) ?
    A co z bankami spóldzielczymi ?

    owp

  • 10. Data: 2005-03-22 11:53:37
    Od: "owp" <o...@p...onet.pl>

    Cześć.
    Zrobiłem małe porównanie 4 banków, o których wspominaliście.
    Inteligo pierwsze odpada - przelew 1,49 (wszystkie opłaty są jak dla
    idiotów - pomniejszone o jeden grosz, to też mnie zniechęciło), ZUS-2,99,
    US-1,49. Wypłata w bankomacie - 4,5(!!), przyjęcie przelewu z zagranicy -
    11,99 (jesli dobrze zrozumiałem). Duży plus - wpłaty za friko w PKOBP i
    karta - 0zł.
    Mbank też chyba odpadnie - przelewy po 1zł (nawet do mBanku, tylko na
    mBiznes, US i ZUS - 0), wypłaty 2/5(w obcych bank.), karta - 3,5/miesiąc. No
    i brak przelewów zagranicznych, nie doczytałem ile za przyjęcie przelewu z
    zagranicy.
    Zostay Multi i Nordea.
    Prowadzenie po 9zł, przelewy zew. 0,50(M) i 0,60 (N), nie wiem jak w N. do
    US/ZUS, w Multi - 0.
    Karta w M. - 3zł/mies. w Nordei - pierwszy rok - 0, następne 10/rok.
    Bankomat 0zł w M.(inne-3%min4zł), w Nordei - 0(własne+WBK+2wypłaty w
    Euronecie)/4zł(inne).
    Wpłata gotówki - Multi 0,2% (min, 3zł), w Nordei - 0,35% (min,6zł).
    W N. dodatkowo za token w pierwszym roku - 20zł oraz wypłaty zagranicą we
    własnych bankomatach - 0zł.
    Teraz mam mały kłopot, oferta Multi jest dla mnie chyba trochę lepsza, ale
    Nordeę mam bliżej :).
    Jeśli coś pominąłem istotnego - zwróćcie mi uwagę.
    Pozdrawiam
    owp