  • 1. Data: 2003-10-07 17:08:08
    Temat: konto dla studenta
    Od: "Agaska" <g...@w...pl>

    Witam.

    Zastanawiam się jakie konto polecić swojemu bratu, który właśnie rozpoczął
    studia. W sumie to potrzebne mu ono będzie do wypłat z bankomatu sum
    drobnych i zlecenia stałego opłaty za akademik. Rodzice mają konto w PKO BP
    i z niego będą robić mu przelewy ew. wpłacać w kasie banku (a w naszej
    mieścinie banki aż 3: PKO BP, Spółdzielczy i WBK Zachodni) i w pierwszym
    odruchu pomyślałam o Inteligo (wpłaty bez opłat) tylko coś mi się nie chce
    wierzyć by udało się na tym koncie utrzymać to średnio miesięczne saldo
    powyżej 99,99 by nie płacić za prowadzenie rachunku.
    Jako drugi wzięłam pod lupę Lukasa. Bankomatów Zachodniego w naszej okolicy
    (dolnośląskie) najwięcej, za kartę 0 zł, za zlecenie stałe 0 zł.
    Jak znam życie to mój brat dostanie do ręki kartę i tyle go to konto będzie
    obchodzić byle bankomat nie odmówił mu wypłaty:) Szukam najtańszego
    rozwiązania dla rodziców.

    Doradźcie coś.
    Agnieszka

  • 2. Data: 2003-10-07 18:39:24
    Temat: Re: konto dla studenta
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl>

    Agaska <g...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > studia. W sumie to potrzebne mu ono będzie do wypłat z bankomatu sum
    > drobnych i zlecenia stałego opłaty za akademik.
    To tylko na początku tak będzie...
    Rodzice mają konto w PKO BP
    > i z niego będą robić mu przelewy ew. wpłacać w kasie banku
    Zależy jakie sumy?
> [...]
    > wierzyć by udało się na tym koncie utrzymać to średnio miesięczne saldo
    > powyżej 99,99 by nie płacić za prowadzenie rachunku.
    Można założyć blokadę na 100 złotych i po kłopocie(telefonicznie u konsultanta)

> [...]
    > Jak znam życie to mój brat dostanie do ręki kartę i tyle go to konto będzie
    > obchodzić byle bankomat nie odmówił mu wypłaty:)
    I tu zadanie dla Ciebie:)Naucz brata jak powinien traktować pieniądze!
    Szukam najtańszego
    > rozwiązania dla rodziców.
    Inteligo,mBank(tylko Euronety wypłacają za darmo ale ma się to zmienić-konto
    bez opłaty za prowadzenie,VWBankdirect(wypłata z dowolnego bankomatu w Polsce
    sumy powyżej 400zł bez prowizji,poniżej tej kwoty 1,5zł prowizji-konto bez
    opłaty za prowadzenie),Fortis(epakiet-jeśli brat będzie wypłacał dużo drobnych
    kwot z różnych bankomatów,koszt 8 pln na miesiąc)
    A może Inteligo i mBank?
    A Ty masz konto w jakim banku ?Jeśli mBank lub Inteligo to może to być pomocne
    przy szybkim pożyczaniu bratu pieniędzy(przelewy wewnętrzne wykonywane on-line)
    W mBanku brat może dostać też kartę kredytową VE dla studentów.

    Pozdrawiam

    Marcin
    http://www.cuf.prv.pl

  • 3. Data: 2003-10-07 18:43:42
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Marcin Dominiak wrote:
> [...]
    > być pomocne przy szybkim pożyczaniu bratu pieniędzy(przelewy
    > wewnętrzne wykonywane on-line) W mBanku brat może dostać też kartę

    Ja jeszcze dodam Millennium, BZ WBK, MultiBank KB i moze ING BŚ (wszystko
    konta studenkie).

  • 4. Data: 2003-10-07 19:22:46
    Od: "Agaska" <g...@w...pl>

    > Rodzice mają konto w PKO BP
    > Zależy jakie sumy?

    Podejrzewam, że raczej będą to wpłaty w setkach a nie w tysiącach złotych. I
    dlatego woleliby mieć możliwość wpłat bez prowizji bo to pewnie nie będzie
    jedna wpłata w miesiącu a w zależności od ich możliwości.

    > Można założyć blokadę na 100 złotych i po kłopocie(telefonicznie u
    konsultanta)

    O tym nie wiedziałam - dzięki.

    > I tu zadanie dla Ciebie:)Naucz brata jak powinien traktować pieniądze!

    Tej nauki się nie podejmę :)

> [...]
    Polsce
    > sumy powyżej 400zł bez prowizji,poniżej tej kwoty 1,5zł prowizji-konto bez

    Podejrzewam, że jego wypłaty będą dość częste i w granicach 20 zł.

    > A Ty masz konto w jakim banku ?

    Ja mam konto w mBanku i VW Banku (narazie, zastanawiam się jeszcze nad
    Inteligo właśnie)

    > W mBanku brat może dostać też kartę kredytową VE dla studentów.

    To mu narazie nie będzie potrzebne, z resztą takie "pieniądze" się
    najłatwiej wydaje a kto to później spłaci?

    Dzięki za pomoc.

    Pozdrawiam
    Agnieszka

  • 5. Data: 2003-10-08 08:12:39
    Od: "Dario" <d...@w...pl>

    to raczej bym sie trzymał Inteligo, z bankomatów euronetu nie wypłacisz
    mniej niż 50, a ponadto Inteligo ma kupaśno (czyt. dużo) bankomatów - to się
    braciak nie bedzie martwił szukaniem bankomatów! - czy ewentualnie nie
    będzie prowizji za wypłatę w innym bankomacie.
    Trzeba tylko pamietać, że przelewy są po złotufku (o przepraszam 0,99)
    No i rodziców ominą opłaty w związku z przelewami (może być ich ponoć kilka
    w miesiacu)
    a te 100 warto jednak byłoby trzymać => polecana blokada

  • 6. Data: 2003-10-08 08:37:07
    Od: "Shameck" <s...@o...pl>

    > Inteligo,mBank(tylko Euronety wypłacają za darmo ale ma się to zmienić

    jak ma sie zmienic?? tzn czy inne bankomaty tez beda bezprowizyjne czy moze
    wyplaty z euronetu beda obciazone takowa??
    czy ktos moze odeslac do zrodla
    dzieki i pozdraawiam
    Shameck

  • 7. Data: 2003-10-08 18:46:18
    Od: "Damian Daszkiewicz" <d...@x...pl>

    Nie polecam BPH PBK, bo nie umieja pisac skryptow w Javie

    --
    Damian Daszkiewicz
    d...@d...net

  • 8. Data: 2003-10-08 19:59:41
    Od: "kuba" <k...@W...onet.pl>

    Trzymaj sie z daleka od ING, Kredyt Bank, MBank, MultiBank, BOŚ, BGŻ. To nie sa
    banki na miare 21 wieku.

  • 9. Data: 2003-10-08 21:22:49
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    kuba wrote:
    > Trzymaj sie z daleka od ING, Kredyt Bank, MBank, MultiBank, BOŚ, BGŻ.
    > To nie sa banki na miare 21 wieku.

    bo?

  • 10. Data: 2003-10-09 09:42:35
    Od: "Dario" <d...@w...pl>

    konkrety plizzzzzzzzzzzzzzz, panie Na miarę XXI w.