  • 1. Data: 2009-09-19 09:01:02
    Temat: konto firmowe - ing
    Od: scream <n...@p...pl>

    Na tle oferty innych banków to co proponuje ING w ramach konta z lwem
    "direct" wydaje sie dosc interesujace. Jest to naprawde dobra oferta, czy
    sa jakies zle strony? Moze mnie ktos skutecznie przekonac, ze ING nie
    nadaje sie jako podstawowy bank do obslugi finansów w malej firmie? :) Ew.
    wskażcie inny. Podstawowe kryterium to wysokość opłat i wygoda obsługi.
    Odpadają wszystkie banki elektroniczne.

    --
    best regards,
    scream

  • 2. Data: 2009-09-19 09:40:21
    Temat: Re: konto firmowe - ing
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "scream" news:1wal35a38flrx.3r2puve7vc8m.dlg@40tude.net

> [...]
    > wskażcie inny. Podstawowe kryterium to wysokość opłat i wygoda obsługi.

    Ja pier... co za nachalna reklama! PLONK!

  • 3. Data: 2009-09-19 09:45:11
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sat, 19 Sep 2009 11:40:21 +0200, Valdi.Pavlack napisał(a):

    > Ja pier... co za nachalna reklama! PLONK!

    Haha :) Jaki typek :)))
    Dzieki, poprawiles mi humor z rana.

    --
    best regards,
    scream

  • 4. Data: 2009-09-19 09:48:44
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

> [...]
    > wskażcie inny. Podstawowe kryterium to wysokość opłat i wygoda obsługi.

    multi konto biznes e-class

    --
    http://dumpingowiec.pl - faktury / paragony /rachunki, księga przychodów i
    rozchodów,

  • 5. Data: 2009-09-19 09:54:59
    Od: Paweł Muszyński <p...@b...wytnijto.org>

    scream pisze:
> [...]
    > wskażcie inny. Podstawowe kryterium to wysokość opłat i wygoda obsługi.

    Direct jest elektroniczny :-)

    IMO dużo lepszym / tańszym rozwiązaniem jest Alior :-)

    --
    Paweł Muszyński
    Skateshop http://sklep.e-street.pl

  • 6. Data: 2009-09-19 10:11:30
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sat, 19 Sep 2009 11:54:59 +0200, Paweł Muszyński napisał(a):

    > Direct jest elektroniczny :-)

    Nie chodzi mi o kanały dostępu, tylko o fizycznie działającą placówkę banku
    gdzie bede mogl isc i cos zalatwic :) Albo chocby wyplacic kase.

    > IMO dużo lepszym / tańszym rozwiązaniem jest Alior :-)

    Wygląda lepiej, to fakt. A czy ten ich MC Business jest wypukły i mozna nim
    placic w necie albo w taksówce?

    --
    best regards,
    scream

  • 7. Data: 2009-09-19 11:12:28
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "scream" news:18ixyeyvhdqgk$.1ima0pcgy81iv.dlg@40tude.net

    > Haha :) Jaki typek :)))
    > Dzieki, poprawiles mi humor z rana.

    :) To zaleta kaca, z którym powoli wygrywam :)

  • 8. Data: 2009-09-21 04:23:19
    Od: Paweł Muszyński <p...@b...wytnijto.org>

    scream pisze:

    > Nie chodzi mi o kanały dostępu, tylko o fizycznie działającą placówkę banku
    > gdzie bede mogl isc i cos zalatwic :) Albo chocby wyplacic kase.

    Patrzyłeś na prowizje w Direct?
    IMO nie zachęca do wizyt w oddziale...

    > Wygląda lepiej, to fakt. A czy ten ich MC Business jest wypukły i mozna nim
    > placic w necie albo w taksówce?

    Nie mam, nie wiem