  • 1. Data: 2004-03-06 11:21:34
    Temat: konto internetowe z przelewami za 0pln
    Od: Cyb <c...@p...onet.pl>

    Witam,

    szukam roru internetowego,
    gdzie koszt miesieczny prowadzenia i oplata za przelewy = 0 pln
    oraz ma kilka oddzialow w warszawie
    (zeby bylo gdzie gotowke wplacac)
    karta mnie nie interesuje, wiec nie jest konieczna.

    jak na razie wyglada ze powyzsze oferuje tylko lukas na koncie Ekonto.
    Czy jeszcze jakies inne banki wchodza w gre?

    pozdarwiam,
    Cyb

  • 2. Data: 2004-03-06 11:29:36
    Temat: Re: konto internetowe z przelewami za 0pln
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Cyb" <c...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
    > Witam,
    >
    > szukam roru internetowego,
    > gdzie koszt miesieczny prowadzenia i oplata za przelewy = 0 pln
    > oraz ma kilka oddzialow w warszawie
    > (zeby bylo gdzie gotowke wplacac)

    VWBank ma oddzial w Warszawie i e-direct jest jeszcze za darmo :)

  • 3. Data: 2004-03-07 03:20:53
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    Robert Wicik <r...@p...onet.pl> wrote:
    > Uzytkownik "Cyb" <c...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

    > VWBank ma oddzial w Warszawie i e-direct jest jeszcze za darmo :)

    ...ale poza tym "naciąganym" przykładem - AFAIK nie ma w Polsce takiej
    oferty.

    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm

  • 4. Data: 2004-03-07 09:49:20
    Od: "Marcin" <n...@n...com>

    Witam

    Użytkownik "Piotr Grzegorz Skowroński" <s...@S...PRECZpoczta.fm>
    napisał w wiadomości news:404a94b7$1@news.home.net.pl...

    > ...ale poza tym "naciąganym" przykładem - AFAIK nie ma w Polsce takiej
    > oferty.

    Citi, o ile masz >= 25K pln ulokowane w banku;)

    Pozdrawiam

    Marcin

  • 5. Data: 2004-03-07 10:48:27
    Od: sebol <l...@s...pl>

    Cyb wrote:
> [...]
    >
    > jak na razie wyglada ze powyzsze oferuje tylko lukas na koncie Ekonto.
    > Czy jeszcze jakies inne banki wchodza w gre?

    Niestety teraz ciezko - do konca 2003 byla promocja w Fortisie 0/0 i VC
    1/0(oplata 1zl-mc/wyplaty we wszyskich bankomatach krajowych i
    zagranicznych 0). Choc konta osobiste sa wzglednie tanie i kilka zl to
    chyba nie majatek.

    --
    l...@s...pl

  • 6. Data: 2004-03-07 14:23:45
    Od: "b." <f...@f...onet.pl>

    Użytkownik Cyb napisał:
> [...]
    >
    > jak na razie wyglada ze powyzsze oferuje tylko lukas na koncie Ekonto.
    > Czy jeszcze jakies inne banki wchodza w gre?

    lukasbank 9 oddziałów w wawie
    http://www.lukasbank.pl/placowki.asp?woj=6

    pakiet e-konto - jeśli operacje bezgotówkowe na karcie wynoszą
    miesiecznie ponad 300zł zero opłat, inaczej 1zł miesięcznie za kartę VE

    pakiet e-konto pro - jeśłi saldo wynosi 3k - token i reszta za darmo
    wiecej na stronie

    b.

  • 7. Data: 2004-03-07 19:45:43
    Od: "ross154" <r...@N...o2.pl>

    > VWBank ma oddzial w Warszawie i e-direct jest jeszcze za darmo :)

    VwBank ma odziały ??? gdzie??

  • 8. Data: 2004-03-07 21:18:37
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    ross154 <r...@N...o2.pl> wrote:
    > VwBank ma odziały ??? gdzie??

    centrale z obsluga kasowa ;)

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    http://www.prnews.pl/ - swiat e-bankowosci

  • 9. Data: 2004-03-08 09:35:02
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Piotr Grzegorz Skowroński wrote:

    > ...ale poza tym "naciąganym" przykładem - AFAIK nie ma w Polsce takiej
    > oferty.

    jest takie konto, ale dostęp internetowy będzie miało dopiero za tydzień :-)
    jest to konto lokacyjne w Raiffeisenbank
    *** blad ***

  • 10. Data: 2004-03-24 20:21:48
    Od: "Kirill" <K...@c...com>

    Fortis polecam goraca, mimoze kosztuje 8PLN /mies

    g...@t...pl
    g...@t...pl
    g...@t...pl
    g...@t...pl