  • 1. Data: 2004-11-29 14:18:52
    Temat: konto na skarbonkę - co polecacie?
    Od: "Mariusz" <emerel@...op.pl>

    Witam!
    Potrzebne mi bezpłatne konto na gromadzenie niedużych kwot w nieregularnych
    odstępach czasu. Nie potrzebuję karty, wystarczy dostęp przez internet i
    przyzwoite oprocentowanie + bezpłatne przelewy. Co oprócz mBanku i Inteligo
    można brać pod uwagę?

    pzdr
    Mariusz

  • 2. Data: 2004-11-29 14:26:09
    Temat: Re: konto na skarbonkę - co polecacie?
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    Mariusz wrote:

> [...]
    > przez internet i przyzwoite oprocentowanie + bezpłatne przelewy. Co
    > oprócz mBanku i Inteligo można brać pod uwagę?

    W tych dwu akurat nie masz bezpłatnych przelewów.
    Więc może
    1. OKO ING ale tylko jedna wypłata w miesiacu
    2. Lukas EKonto bez tokena i karty (do wpłat i niewielkich wypłat) + VW
    (do trzymania i wypłat >400 zł)

  • 3. Data: 2004-11-29 15:10:11
    Od: "Mariusz" <emerel@...op.pl>

> [...]
    > 1. OKO ING ale tylko jedna wypłata w miesiacu
    > 2. Lukas EKonto bez tokena i karty (do wpłat i niewielkich wypłat) + VW

    No dobra, 0,5 lub 1 zł może ten przelew kosztować... OKO ING wydaje się być
    ok.

    pzdr
    Mariusz

  • 4. Data: 2004-11-29 15:19:37
    Od: "Mariusz" <emerel@...op.pl>

    > No dobra, 0,5 lub 1 zł może ten przelew kosztować... OKO ING wydaje się
    > być ok.
    A zanim zrobiłbym drugą wypłatę w dziwnie zdefiniowanym miesiącu (29 do 28)
    to przynajmniej poważnie bym się zastanowił...

    Mariusz

  • 5. Data: 2004-11-29 22:15:46
    Od: "wersus" <w...@g...pl>

    jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl> napisał(a):

> [...]
    > 1. OKO ING ale tylko jedna wypłata w miesiacu
    > 2. Lukas EKonto bez tokena i karty (do wpłat i niewielkich wypłat) + VW

    W lukasie bez Tokena bardzo utrudniona funkcjonalność ja bym wybrał VW

  • 6. Data: 2004-11-30 09:44:31
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    wersus wrote:

    > W lukasie bez Tokena bardzo utrudniona funkcjonalność ja bym wybrał VW

    A ja bym założył oba - żeby mieć możliwość bezprowizyjnych wpłat i
    wypłat <400 zł z tego VW