  • 1. Data: 2008-07-08 08:16:31
    Temat: konto oszczednosciowe niewidoczne w bz24
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Mam KK w BZWBK, przez bz24 zalozylem konto oszczednosciowe, potwierdzilem
    smskodem, konto niby sie utworzylo, ale nie widać go w bz24. Podejrzewam,
    że jest tak dlatego, że nie mam w bz24 konta osobistego. Czy ktoś z Was
    widzi konto oszczednościowe w bz24 majac tam tylko KK ?

    a.

  • 2. Data: 2008-07-08 15:11:45
    Temat: Re: konto oszczednosciowe niewidoczne w bz24
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:g4v7ov$osc$1@jaszczomp.tahoe.pl, *Wemif* wrote:
> [...]
    > bz24. Podejrzewam, że jest tak dlatego, że nie mam w bz24 konta
    > osobistego. Czy ktoś z Was widzi konto oszczednościowe w bz24 majac

    Tak, ale mam tam takze konto walutowe - wiec nie wiem czy to spelania
    warunki twojego pytania.
    Zadnego roru nie mam.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 3. Data: 2008-07-08 16:31:02
    Od: chrisek <c...@u...pl>

    Wemif pisze:
> [...]
    > że jest tak dlatego, że nie mam w bz24 konta osobistego. Czy ktoś z Was
    > widzi konto oszczednościowe w bz24 majac tam tylko KK ?

    Miałem tak samo, wizyta w oddziale pomogła (kobieta poklikała i nagle
    cudownie się pojawiło).

  • 4. Data: 2008-07-08 16:34:16
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    > że jest tak dlatego, że nie mam w bz24 konta osobistego. Czy ktoś z Was
    > widzi konto oszczednościowe w bz24 majac tam tylko KK ?

    podejrzewam, ze nie podpieli ci tego konta w bankowosci
    elektronicznej...udaj sie do oddzialu i sprawe zalatwisz

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2008-07-08 17:18:53
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    > Mam KK w BZWBK, przez bz24 zalozylem konto oszczednosciowe, potwierdzilem
    > smskodem, konto niby sie utworzylo, ale nie widać go w bz24. Podejrzewam,

    Jak poprzednicy pisali - udaj się do do oddziału. U mnie pomogło. Podpisalem
    papierek i jest OK. Ale z ciekawości założę KO w EUR i zobaczę czy będzie
    widoczne.

    Darek

  • 6. Data: 2008-07-08 21:15:33
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Darek <n...@p...maila.pl> wrote:

    > Jak poprzednicy pisali - udaj si? do do oddzia?u. U mnie pomog?o. Podpisalem
    > papierek i jest OK. Ale z ciekawo?ci za?o?? KO w EUR i zobacz? czy b?dzie
    > widoczne.

    Dziękuję za odpowiedzi. Byłem w oddziale, ale powiedziano mi, że
    to niemożliwe, bym się z ich komputera zalogował i pokazał, ale
    nie chciałem, a nie miałem przy sobie laptopa. Pójdę jeszcze raz.

    a.

  • 7. Data: 2008-07-09 01:53:06
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    > Dziękuję za odpowiedzi. Byłem w oddziale, ale powiedziano mi, że
    > to niemożliwe, bym się z ich komputera zalogował i pokazał, ale
    > nie chciałem, a nie miałem przy sobie laptopa. Pójdę jeszcze raz.

    Dokładnie tak miałem. Zalogowałem się przy pracowniku i pokazałem ze to
    możliwe. Coś jednak poprawili i KO jest widoczne. Nowo założone KO też.

    Darek

  • 8. Data: 2008-07-09 05:32:31
    Od: IżI <dzolero@[_lej_spam_w_morde_]google.com>

    Wemif pisze:

    > Dziękuję za odpowiedzi. Byłem w oddziale, ale powiedziano mi, że
    > to niemożliwe, bym się z ich komputera zalogował i pokazał, ale
    > nie chciałem, a nie miałem przy sobie laptopa. Pójdę jeszcze raz.

    Chodzi o to, że konto to nie zostało 'znumerowane' i to wszystko.
    Dostaniesz taką kartkę z wypisanymi wszystkimi numerami konto a po lewej
    ich stronie powinieneś mieć wszędzie numerki po kolei 1,2,...,n.

  • 9. Data: 2008-07-09 09:31:49
    Od: s...@g...com

    On 8 Jul, 19:18, "Darek" <n...@p...maila.pl> wrote:

> [...]
    > papierek i jest OK. Ale z ciekawości założę KO w EUR i zobaczę czy będzie

    Na 99% chodzi o to, ze standardem bzwbk przy zakladaniu kont jest, ze
    musisz sie pojawic w oddziale i osobiscie podpisac 1. umowe. Poniewaz
    miales tylko karte, chca cie tym zmusic do wizyty. Po wizycie powinno
    byc ok i hipotetycznie kolejne konto np. ror bedziesz mogl zakladac
    sms kodem i bedzie juz widoczne