  • 1. Data: 2004-07-12 15:46:09
    Temat: konto walutowe
    Od: RobertR <R...@w...pl>

    Zostało mi troche Euro (niecałe 1000) i nie wiem co z nimi teraz zrobić
    - czy sprzedać, ale kupowałem po 4.9 bo miałem pilny wyjazd - i teraz mi
    szkoda czy może lepiej założyć jakieś konto walutowe - ale jeśli tak to
    jakie??
    --
    Z pozdrowieniami
    RobertR.

    PS. Pisząc do mnie wytnij iksy z adresu.

  • 2. Data: 2004-07-12 16:13:36
    Temat: Re: konto walutowe
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    RobertR wrote:
> [...]
    > zrobić - czy sprzedać, ale kupowałem po 4.9 bo miałem pilny wyjazd -
    > i teraz mi szkoda czy może lepiej założyć jakieś konto walutowe - ale

    wiele bankow zaklada walutowe za darmo
    np Nordea http://nordeabank.pl/pl/article/1795.html
    *** blad ***

  • 3. Data: 2004-07-12 16:17:04
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    blad <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> wrote:
    > wiele bankow zaklada walutowe za darmo
    > np Nordea http://nordeabank.pl/pl/article/1795.html

    Hmmm - a moze to jest dobre rozwiazanie? :)
    Z pewnoscia przyda sie nastepnym razem
    http://banki.prnews.pl/index.php/display,5825

    http://www.PRnews.pl Uwaga! Konkurs - http://www.prnews.pl/lukas/