  • 1. Data: 2008-11-21 18:18:41
    Temat: konto walutowe w jenach
    Od: "czoper" <c...@p...com>

    Który bank w Polsce umożliwia prowadzenie konta walutowego w jenach?

  • 2. Data: 2008-11-21 19:23:04
    Temat: Re: konto walutowe w jenach
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "czoper" <c...@p...com> wrote in message
    > Który bank w Polsce umożliwia prowadzenie konta walutowego w jenach?

    Prawdopodobnie w Fortisie moglbys miec. Musisz jednak przekonac zeby
    otworzyli w ramach 'niestandardowej' oferty. Ja mam jedno niestandardowe
    konto, a otworzyli mi je, bo pracownik przyjmujacy dyspozycje chyba nie
    bardzo znal ograniczenia oferty dla detalistow ;). Oczywiscie jak to w
    Fortisie sprawe potraktowali bardzo powaznie, zadzwonili do mnie i
    przeprosili, ze na otwarcie musze zaczekac kilka dnie bo nie jest ono
    dostepne w ramach standardowej ofety i musi byc dodatkowa akceptacja. Nie
    musze chyba dodawac, ze prowadzenie tego rachunku kosztuje mnie 0 :).

    A tak na marginesie, gdyby mnie ktos zapytal jaki bank pod wzdledem obslugi
    klienta uwazam za najlepszy to wskazalbym wlasnie Fortis :).

    MK

  • 3. Data: 2008-11-22 01:39:13

    Nordea BP - Konto Nordea Waluta

    http://www.nordea.pl/1795