  • 1. Data: 2014-03-10 15:46:38
    Temat: "konto za zero" - rezygnacja z karty .
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Witam.

    Czy w PKO nadal istnieje praktyka pobierania opłaty (ca 20 PLN)
    z tytułu rezygnacji z karty debetowej dołączanej obligatoryjnie
    do "konta za zero" ?

    Chcę (nijako jestem zmuszony) założyć rach. w PKO BP, i zależy
    mi na tym by było kompletnie darmowe. Miesięczne zasilenie nie
    ma znaczenia - każda kwota w grę wchodzi.

    Nie wchodzi w grę realizacja minimalnego obrotu
    bezgotówkowego/gotówkowego kartą.

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 2. Data: 2014-03-10 16:01:00
    Temat: Re: "konto za zero" - rezygnacja z karty .
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 10 Mar 2014 15:46:38 +0100, "Rafał \"SP\" Gil" napisał(a):
> [...]
    > mi na tym by było kompletnie darmowe. Miesięczne zasilenie nie
    > ma znaczenia - każda kwota w grę wchodzi.

    A musi byc pod nazwa PKO BP ?

    Bo inteligo jest w miare darmowe. trzeba tylko wydac 100 zl karta.

    > Nie wchodzi w grę realizacja minimalnego obrotu
    > bezgotówkowego/gotówkowego kartą.

    Oplaty za brak karty obecnie nie widze ... ale moze byc ukryta :-)

    J.

  • 3. Data: 2014-03-11 20:22:40
    Od: Grzexs <g...@g...pl>

> [...]
    >
    > Chcę (nijako jestem zmuszony) założyć rach. w PKO BP, i zależy mi na tym
    > by było kompletnie darmowe. Miesięczne zasilenie nie ma znaczenia -

    Konto za zero przy wpływie 1500, bez karty, jest za free. Ja mam babcię,
    która uparła się na PKOBP, stąd ta wiedza.

    --
    Grzexs

  • 4. Data: 2014-03-12 03:08:40
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-03-10 16:01, J.F. pisze:

    > A musi byc pod nazwa PKO BP ?
    >
    > Bo inteligo jest w miare darmowe. trzeba tylko wydac 100 zl karta.

    > Oplaty za brak karty obecnie nie widze ... ale moze byc ukryta :-)

    Ja płacę niestety 8 zł (może z konto) i za autoryzowanie transakcji do
    karty (których nie wykonuję) pobierają mi też co m-c ok. 3 zł. Idę oddać
    w diabły tę kartę.

    --
    animka

  • 5. Data: 2014-03-12 03:11:04
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-03-11 20:22, Grzexs pisze:

    > Konto za zero przy wpływie 1500, bez karty, jest za free. Ja mam babcię,
    > która uparła się na PKOBP, stąd ta wiedza.

    Tak, ale jak ktoś nie chce, żeby wpływy były to buli 8 zł, a może 6 zł z
    groszami. Mogło mi sie ze Skokiem pomylić.

    --
    animka