  • 1. Data: 2009-07-25 06:18:49
    Temat: kontrakty na sucho
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

    czy jest w sieci serwis pozwalajacy na zabawe z kontraktami na wig20 "na
    sucho" wirtualnymi pieniedzmi ?

  • 2. Data: 2009-07-25 07:13:02
    Temat: Re: kontrakty na sucho
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > czy jest w sieci serwis pozwalajacy na zabawe z kontraktami na wig20 "na
    > sucho" wirtualnymi pieniedzmi ?

    "Jako-taka" symulacja jest na:

    http://www.bankier.pl/inwestowanie/portfele/about.ht
    ml

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 3. Data: 2009-07-25 12:29:36
    Od: "DJ\(stopazwrotu.pl\)" <d...@s...pl>

    Niestety na sucho niewiele się nauczysz.
    DJ

  • 4. Data: 2009-07-25 12:37:39
    Od: "Dars" <d...@p...onet.pl>

    > Niestety na sucho niewiele się nauczysz.
    > DJ

    A ja radze pograj sobie na kontraktach na PKO BP lub TPSA....
    zrozumiesz działanie i poczujesz w lekkim stopniu to co znaczy
    grac na pochodnych.....
    a póżniej przesiądziesz sie do szybszego bolidu......
    ale jak bedzie chciał prawdziwym F1 to polecam ROPE, EUR/USD lub DJ
    tam to jest szybkośc :)
    Na wszystim jezdziłem..... i na ropie poczułem największy wiatr we włosach
    :)

    pzdr
    Dars

  • 5. Data: 2009-07-25 12:55:16
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

    Użytkownik "sensei" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    > czy jest w sieci serwis pozwalajacy na zabawe z kontraktami na wig20 "na
    > sucho" wirtualnymi pieniedzmi ?

    Wejdź na strone xtb, mozesz sciagnać sobie rachunek demo i 100.000 pln do
    stracenia na kontraktach i foreksie :-)

  • 6. Data: 2009-07-25 13:33:40
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Sprobuj gbpjpy.