  • 1. Data: 2004-01-23 10:03:10
    Temat: koperty z VWBanku
    Od: "P.Sperling" <s...@k...gazeta.pl>

    Mam pytanko, byc moze juz sie przewijalo, ale nie znalazlem wiec dlatego
    poruszam ten temat. VWBank juz drugi raz przeslal mi koperte z
    potwierdzeniem salda i po raz drugi jest to zrobione tak, ze mozna bez
    problemu odczytac moje nazwisko i adres (w przezroczystym okienku) a takze
    numer i stan konta (przytykajac palec do koperty, na odwrotnej stronie).
    Czy ktos ma tak samo, czy to tylko zbieg okolicznosci - kiepski gatunek
    papieru z ktorego jest zrobiona koperta i zle lamanie dokumentu z
    potwierdzeniem salda? Nie jestem zwolennikiem jakiejs spiskowej teorii, ale
    takie rzeczy powinny byc IMO wysylane w bardziej dyskretny sposob. Przyznam
    sie, ze chyba z tego banku definitywnie zrezygnuje. Nie podoba mi sie to,
    oraz pare innych spraw - jak olewanie moich maili do tego banku. Wyslalem
    ich kilka, odpowiedzi zadnej.

    z pozdrowieniami,
    Przemyslaw Sperling