  • 1. Data: 2011-03-31 15:38:23
    Temat: kredty hipoteczny z automatu
    Od: "Wieslaw" <i...@o...altb.pl>

    Witam, wyslij maila na a...@o...altb.pl
    automatycznie otrzymasz oferte najlpeszego kredytu hipotecznego.

    Albo wejdz na strone: http://oik.altb.pl/zapisz.html

    K.

  • 2. Data: 2011-04-01 09:25:19
    Temat: Re: kredty hipoteczny z automatu
    Od: "tomekopalowicz" <tomasz.opalowicz@WYTNIJ_TOgmail.com>

    Ja kredyt mieszkaniowy brałem za pośrednictwem doradców z portalu
    http://www.finansosfera.pl/. Pomogli mi dobrać kredyt na który mnie stać i teraz
    spokojnie sobie spłacam. Wystarczy zostawić na stronie namiary na siebie i w
    przeciągu kilku godzin doradca oddzwoni. Spokojnie mogę polecić...

  • 3. Data: 2011-04-08 10:48:15
    Od: "Włodziu" <w...@w...pl>

    UWAGA!!!

    Ja niestety byłem na tyle głupi i tam wszedłem na tą stronę.
    Cały komp mi siadł i musiałem wzywać informatyka i straciłem przez to 600
    zł!

    Zgłaszam sprawę na policję. Nie odpuszczę im tego!! 600 zł to miesięczna
    część mojego budżetu domowego na dziwki (4 razy po 150zł) i teraz przez
    miesiąc posucha :((

    Użytkownik "tomekopalowicz" <tomasz.opalowicz@WYTNIJ_TOgmail.com> napisał w
    wiadomości news:in45lv$r83$1@z-news.wcss.wroc.pl...