  • 1. Data: 2006-05-02 16:05:13
    Temat: kredyt...
    Od: "W.Nowak" <w...@g...pl>

    witam

    potrzebuje wziac kredyt mieszkaniowy, ale nie bardzo mam o tym pojecie...
    Czy mozecie cos poradzic - pln/chf ?
    Jak bedzie wygladal kurs pln/chf w dluzszym okresie czasu?
    Prosze o info najlepiej na priva oraz linki gdzie moge znalezc info na ten
    temat

    dzieki
    pozdro
    W. Nowak

  • 2. Data: 2006-05-02 16:33:58
    Temat: Re: kredyt...
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    W.Nowak napisał(a):

    > potrzebuje wziac kredyt mieszkaniowy, ale nie bardzo mam o tym pojecie...
    > Czy mozecie cos poradzic - pln/chf ?

    PLN

    > Jak bedzie wygladal kurs pln/chf w dluzszym okresie czasu?

    Tego nikt nie wie.

    www.google.pl

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 3. Data: 2006-05-02 20:25:10
    Od: "miko" <m...@g...pl>

> [...]
    > Jak bedzie wygladal kurs pln/chf w dluzszym okresie czasu?
    > Prosze o info najlepiej na priva oraz linki gdzie moge znalezc info na ten

    czy warszawska gielda papierow wartosciowych ma cos wspolnego z Twoim
    kredytem w chf ???

  • 4. Data: 2006-05-02 21:07:17
    Od: Gabrys <g...@a...gda.pl>

    Kup sobie pod ten kredyt na Forexie pozycje krótka CHFPLN i bedziesz
    zabezpieczony