  • 1. Data: 2003-05-22 09:09:45
    Temat: kredyt..
    Od: "Kasia" <k...@o...pl>

    Mam pytanko, czy przysługuje mi zwrot odsetek od kredytu, który został
    wypowiedziany?
    Dodam jeszcze, że jego całkowita spłata nastąpiła 11 m-cy wcześniej przed
    terminem obowiązującym w umowie. Za odpowiedz z góry dziękuję.

    pozdrawiam
    Kasia

  • 2. Data: 2003-05-22 10:07:09
    Temat: Re: kredyt..
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

> [...]
    > Dodam jeszcze, że jego całkowita spłata nastąpiła 11 m-cy wcześniej przed
    > terminem obowiązującym w umowie. Za odpowiedz z góry dziękuję.

    A jak masz w umowie ? Czy nadplata powoduje splate kapitalu czy odsetek
    ?