  • 1. Data: 2009-02-19 13:59:59
    Temat: kredyt hipo/refin. w CHF - marża
    Od: "Mariusz" <e...@n...op.pl>

    Witam,

    mam pytanie o wysokość marży banku dla kredytów hipotecznych lub
    refinansowych udzielanych w tym roku w CHF. Czego się spodziewać przy kwocie
    kredytu ok. 140 tys. zł? Dostał ktoś ostatnio kredyt we frankach? :-)

    pozdrawiam
    Mariusz

  • 2. Data: 2009-02-19 14:22:26
    Temat: Re: kredyt hipo/refin. w CHF - marża
    Od: Radek Wroclawski <r...@n...pl>

    Mariusz pisze:
> [...]
    > refinansowych udzielanych w tym roku w CHF. Czego się spodziewać przy
    > kwocie kredytu ok. 140 tys. zł? Dostał ktoś ostatnio kredyt we frankach?
    generalnie zależy od LTV, ale okolice 3-4 p.p.

  • 3. Data: 2009-02-19 14:46:41
    Od: "Mariusz" <e...@n...op.pl>

    Użytkownik "Radek Wroclawski" <r...@n...pl> napisał w wiadomości
    > generalnie zależy od LTV, ale okolice 3-4 p.p.

    LTV około 0,65-0,50, refinansowanie kredytu w pln idealnie spłacanego.

    Mariusz

  • 4. Data: 2009-02-19 14:57:54
    Od: Radek Wroclawski <r...@n...pl>

    Mariusz pisze:
    > LTV około 0,65-0,50, refinansowanie kredytu w pln idealnie spłacanego.
    2,6 p.p. jeśli masz dochody min 4000 zł netto
    jeśli niższe to około 3,5 p.p.

  • 5. Data: 2009-02-19 19:03:44
    Od: Andrzej <a...@p...de>

    Użytkownik Radek Wroclawski napisał:

    > 2,6 p.p. jeśli masz dochody min 4000 zł netto
    > jeśli niższe to około 3,5 p.p.

    marza banku zalezy od dochodow??

  • 6. Data: 2009-02-19 22:53:06
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > marza banku zalezy od dochodow??

    nie, ale przy wyższych dochodach dostaniesz kredyt w banku, który
    oferuje lepsze marże

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 7. Data: 2009-02-20 22:53:46
    Od: "Beniowa" <p...@i...public>

    Użytkownik "Mariusz" <e...@n...op.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > refinansowych udzielanych w tym roku w CHF. Czego się spodziewać przy
    > kwocie kredytu ok. 140 tys. zł? Dostał ktoś ostatnio kredyt we frankach?

    Dostal i to na 100% :-)
    Jeden z bankow rozdaje na lewo i prawo:-), tylko trzeba miec a) czas, b)
    odpowiednie dochody netto.

    Pozdrawiam, Ben Iowa

  • 8. Data: 2009-02-21 07:15:18
    Od: JB <j...@o...pl>

    > Dostal i to na 100% :-)
    > Jeden z bankow rozdaje na lewo i prawo:-), tylko trzeba miec a) czas, b)
    > odpowiednie dochody netto.
    >
    > Pozdrawiam, Ben

    A mozna wiedziec jaki bank?

  • 9. Data: 2009-02-21 08:03:43
    Od: Radek Wroclawski <r...@n...pl>

    JB pisze:
    > A mozna wiedziec jaki bank?
    obecnie najbardziej przychylny do dawania kredytów w CHF jest Polbank

    Wystarczą tam najniższe dochody (w porównaniu z innymi bankami, np. DB,
    DNB).

  • 10. Data: 2009-02-21 10:25:22
    Temat: Re: kredyt hipo/refin. w CHF - marza
    Od: "Beniowa" <p...@i...public>

    Uzytkownik "JB" <j...@o...pl> napisal w wiadomosci
    b.googlegroups.com...
    > A mozna wiedziec jaki bank?

    DnB Nord.
    Czas - trzeba zarezerwowac ok. 2 miesiecy.
    Dochod - minimum 10 000 zl miesienicze netto na gospodarstwo domowe (nie
    wiem, czy przy gospodarstwach jednoosobowych nie jest obnizony - kiedys byl,
    ale w zeszlym tygodniu wprowadzili nowe zasady).

    Pozdrawiam, Beniowa