  • 1. Data: 2012-11-08 19:10:26
    Temat: kredyt hipoteczy na 400..500 kpln.
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    Witam Grupowiczow, lowcow bankowych wisienek :)

    rozgladam sie za druga nieruchomoscia i szukam taniego (w sensie calkowitego
    kosztu) kredytu hipotecznego. google podrzucil mi kilka zupelnie rozbieznych
    rankingow, ktore nawiasem byly szacowane na jakies malutkie powierzchnie dla
    kwoty 200kpln z 80% ltv. ze wstepnego wywiadu w trzech bankach wiem juz,
    ze zdolnosc mam na duzo wieksza kwote, wiec szukam najtanszej opcji
    na kredyt w pln, lub eur. czy ktos ostatnio moze robil badania rynku w tej
    materii i cos poleci? jak trzeba bedzie, to obskocze te kilkanascie placowek
    (bo na infolinii, to w wiekszosci przypadkow nic nie potrafia zasymulowac)
    i cos wybiore, ale moze kolektyw wspomoze? :)

  • 2. Data: 2012-11-08 19:34:47
    Temat: Re: kredyt hipoteczy na 400..500 kpln.
    Od: "Piotr Galka" <p...@C...pl>

    Uzytkownik "Pawel" <r...@1...0.0.1> napisal w wiadomosci
> [...]
    > (bo na infolinii, to w wiekszosci przypadkow nic nie potrafia zasymulowac)
    > i cos wybiore, ale moze kolektyw wspomoze? :)

    Pewnie bede nudny, ale kolejny raz zapromuje moja metode.
    Sa kredyty z niska prowizja i wysoka marza i odwrotnie.
    Na wiosne 2011 widzialem na 3 targach mieszkaniowych promocje 0 prowizji
    banku, który normalnie mial wysoka prowizje i niska marze.
    Na jesieni 2011 poszedlem na kolejne targi sprawdzic, czy przypadkiem znów
    nie ma - mial - wzialem.
    P.G.

  • 3. Data: 2012-11-08 19:42:00
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 8 Nov 2012 19:34:47 +0100, Piotr Galka napisał(a):

> [...]
    > banku, który normalnie mial wysoka prowizje i niska marze.
    > Na jesieni 2011 poszedlem na kolejne targi sprawdzic, czy przypadkiem znów

    Latem 2012 poszedłem na kolejne targi spradzić, czy przypadkiem znów nie
    ma - nie ma ;)

    (jedynie Alior miał coś sensownego, ale to w ramach normalnej oferty)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 4. Data: 2012-11-08 19:53:48
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    Użytkownik "Borys Pogoreło" <b...@p...edu.leszno> napisał w wiadomości

    > Latem 2012 poszedłem na kolejne targi spradzić, czy przypadkiem znów nie
    > ma - nie ma ;)

    No to (jak nie zapomnę), to już następny raz nie będę o targach pisał.
    P.G.

  • 5. Data: 2012-11-08 21:08:01
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 8 Nov 2012 19:53:48 +0100, Piotr Gałka napisał(a):

    > No to (jak nie zapomnę), to już następny raz nie będę o targach pisał.

    To jest całkiem dobre źródło, ale trzeba dobrze trafić. Bo faktycznie w
    2011 były ciekawe oferty, ale później zakręcili kurek i przyszli na targi z
    prowizją 3% ukrytą w ubezpieczeniach (aż mi się od żony oberwało, że w żywe
    oczy wyśmiałem ofertę Getinu ;) Pewnie wkrótce wrócą do starych warunków,
    bo sprzedaż siadła.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 6. Data: 2012-11-08 23:20:31
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Latem 2012 poszedłem na kolejne targi spradzić, czy przypadkiem znów nie
    > ma - nie ma ;)
    >
    > (jedynie Alior miał coś sensownego, ale to w ramach normalnej oferty)

    Alior ma marżę 1,1 + 9,6% za ubezpieczenie, najgorsza oferta na rynku

    ps
    nie sugerujcie się porównywarkami lub kalkulatorami w necie, one
    pokazują kredyt dla "statystycznego" klienta, który tak naprawdę nie
    istneje, nie ma jednego, najlepszego banku dla wszystkich!

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 7. Data: 2012-11-09 19:29:19
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 08 Nov 2012 23:20:31 +0100, RobertS napisał(a):

    > Alior ma marżę 1,1 + 9,6% za ubezpieczenie, najgorsza oferta na rynku

    Gość twierdził, że nie ma ubezpieczeń. Choć to bankowiec, więc pewnie na
    spotkaniu okazałoby się inaczej :)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl