  • 1. Data: 2003-04-06 20:19:31
    Temat: kredyt mieszkaniowy w PLN czy obcej walucie?
    Od: "wcale_nie" <m...@g...pl>

    Witam!
    Nosze sie z zamiarem wziecia kredytu ok 50.000 na 25 latek - jedni radza
    brac w PLn inni we frankach- jakie sa Wasze opinie? I czy warto czekac na
    mocno reklamowany "kredyt Pola" ?

    --
    pozdrawiam
    wcale_nie

  • 2. Data: 2003-04-07 06:17:00
    Temat: Re: kredyt mieszkaniowy w PLN czy obcej walucie?
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    > brac w PLn inni we frankach- jakie sa Wasze opinie?  I czy warto czekac na

    Na kredyt Pola czekać nie warto (będzie oprocentowanie STAŁE). W walucie czy w
    PLN - poczytaj na liście.

  • 3. Data: 2003-04-07 06:50:02
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    > Na kredyt Pola czekać nie warto (będzie oprocentowanie STAŁE). W walucie
    czy w
    > PLN - poczytaj na liście.

    Jak na 25 lat to oprocentowanie stale jest bezpieczniejsze niz zmienne.
    Tensor jak zwykle mysli, ze WIBOR moze tylko spadac. Czyzby byl tak mlody,
    ze nie pamieta historii WIBORu z ostanich 5-7 lat?

    Ja ci radze, ty rob jak chcesz...;-)

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 4. Data: 2003-04-07 08:33:23
    Temat: Odp: kredyt mieszkaniowy w PLN czy obcej walucie?
    Od: "Smerf" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik wcale_nie <m...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b6q25a$e2e$...@n...onet.pl...

    A ktore banki bierzesz pod uwagę?
    Równiez zastanawiam sie nad podobną sytuacją i biorę pod uwagę:
    - Kredyt Bank w PLN
    - WBK Zachodni w PLN
    - Millenium w CHF

    Smerf

  • 5. Data: 2003-04-07 12:10:21
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    > napisał:b6q25a$e2e$...@n...onet.pl...
    >
    > A ktore banki bierzesz pod uwagę?
    > Równiez zastanawiam sie nad podobną sytuacją i biorę pod uwagę:

    Poczytaj wątek "Jak BZ WBK pozyskuje kredyty mieszkaniowe" - kilka dni temu.

  • 6. Data: 2003-04-07 12:22:08
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    > Tensor jak zwykle mysli, ze WIBOR moze tylko spadac. Czyzby byl tak mlody,
    > ze nie pamieta historii WIBORu z ostanich 5-7 lat?

    Taki znów młody nie jestem i pamiętam. Jednak kredyt PolA miał pierwotnie być
    oprocentowany na poziomie 7%. Teraz się mówi o mniejszym, jednak nie mniej niż
    6,2-6,5%. Uważam, że juz pod koniec tego roku WIBOR3M będzie na poziomie 5%. Do
    EURIBORu 3M ma jeszcze daleko. Dlatego też uważam, że kredyt Pola jest tylko
    godny uwagi wtedy, gdy powiemy NIE w referendum. Ja zaś głęboko wierzę, że
    powiemy TAK. Pozdrowienia Tensor1.

  • 7. Data: 2003-04-07 14:25:53
    Od: "Simon" <k...@n...pl>

    > Jak na 25 lat to oprocentowanie stale jest bezpieczniejsze niz
    zmienne.

    czy masz gwarancje ze przez 25 lat tego nie zmienia?
    ja niestety nie:(
    w chwili obecnej ten kredyt juz nie jest atrakcyjny, a jeszcze
    bardziej moze byc nieatrakcyjny jak nowa RPP zacznie szalec ze stopami
    w dół do spólki z Kołodką;
    kolejna niewiadoma to wejscie do Unii - zmiana waluty i pilnowanie
    budżetu oraz stopy ustalonej przez ECB

  • 8. Data: 2003-04-07 20:29:17
    Od: "Micha" <j...@p...onet.pl>

    Polecam bank, którym współpracuję: HypoVB- 3,35% w CHF bez względu na wkład
    własny (min. 20%).
    Jarek

  • 9. Data: 2003-04-08 20:25:22
    Od: m...@o...pl

    Ja zaś głęboko wierzę, że
    > powiemy TAK. Pozdrowienia Tensor1.

    Tu wiara nie ma nic do rzeczy, a o mowieniu TAK mow w swoim imieniu, bo ja na
    pewno za euro(biuro)kracja glosowac nie zamierzam