  • 1. Data: 2002-06-11 07:01:30
    Temat: kredyt mieszkaniowy w WBK
    Od: <g...@p...onet.pl>

    Witam,

    czy ktos z Was "doswiadczyl" moze kredytu w WBK Zachodnim? Wlasnie sie do niego
    przymierzam, bardzo ciekaw jestem opini nt. banku.

    Bede dzwieczny za info, pozdrawiam
    Grepe

  • 2. Data: 2002-06-11 09:29:25
    Temat: Re: kredyt mieszkaniowy w WBK
    Od: Krzychu 'arcuser' Lemańczyk <a...@p...onet.pl>

    g...@p...onet.pl napisał(a):
    > czy ktos z Was "doswiadczyl" moze kredytu w WBK Zachodnim? Wlasnie sie do niego
    > przymierzam, bardzo ciekaw jestem opini nt. banku.

    Samego "brania" to nie pamiętam - jakieś dwa lata temu, w miarę szybko
    (nie licząc kolejek w oddziale).
    Ale ze spłacania to:
    - kilkukrotne pobieranie innch (wyższych) sum niż w harmonogramie spłat
    (HS);
    - po którymś z rozpatrzonych zgłoszeń ww oddano różnicę, a potem przez
    kilka dni (1x dziennie) zdejmowano tą sumę z konta - to pewnie taka nowa
    metoda odstraszania klienta od zgłaszania reklamacji - "dobra oddamy ci
    tą różnicę ale potem i tak sobie weźmiemy z nawiązką" - sprawę udało się
    załatwić (w moim oddziale jest chyba tylko jedna kompetentana osoba na
    sali);
    - po kolejnej obniżce oprocentowania nowego harmonogramu nie przysłano
    ;-). No i nie ma sie do czego przyczepić ;-) Oczywiście żartuję - w
    umowie stoi jak byk - spłata na podstawie HS, ale na razie mam czasu na
    pogadanki w banku...
    - zdarzyło się też, że kredyt się gdzieś zapodział - nie było go widać w
    interencie.

    Poza tym wszystko OK :-> czyli jak wszędzie. Polecam stałe monitorowanie
    operacji wykonywanych na koncie.

    Ps. Raz, jak obsługujący praktykant źle wpisał w systemie nowy numer
    dowodu to następnego dnia dowiedziałem się, że nie mam konta w tym banku
    ;-))).

    --
    arcuser