  • 1. Data: 2014-02-26 11:31:11
    Temat: kredyt na działkę
    Od: "marcin_" <m...@i...pl>

    Mam od lat konto w Eurobanku i Mbanku. chciałbym kupic działkę pod przyszły
    dom. Mój wkład 20.000 zł a kredyt chciałbym na około 80.000 zł. Żona nie
    pracuje, 1 dziecko. Nigdy w zyciu nie brałem kredytów. Ale mam taką sytuacje
    teraz że przez okrez 3-4 miesięcy będe otrzymywał wynagrodzenie 6 tys
    brutto. dlatego chciałbym to wykorzystać :) W jakim banku najlepiej kredyt
    na mój cel? i przede wszystkim bank który polecicie z jakiego okresu bedzie
    chciał zaświadczenia o dochodach, bo jesli ostatnie 3 m-ce to będą to te 6
    tys zł (może nawet 7 tys) ale wczesniej juz lipa bo minimalna płaca

    --
    Pozdr.

  • 2. Data: 2014-02-26 12:11:22
    Temat: Re: kredyt na działkę
    Od: "Pat" <x...@x...pl>

> [...]
    > z jakiego okresu bedzie chciał zaświadczenia o dochodach, bo jesli
    > ostatnie 3 m-ce to będą to te 6 tys zł (może nawet 7 tys) ale wczesniej

    Polecam skorzystanie z usług jedej z firm doradztwa kredytowego:
    http://patbank.pl/doradcyfinansowi/

  • 3. Data: 2014-02-26 12:30:54
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 26 lutego 2014 12:11:22 UTC+1 użytkownik Pat napisał:
    > Polecam skorzystanie z usług jedej z firm doradztwa kredytowego:
    > http://patbank.pl/doradcyfinansowi/

    Patbank to niewiarygodna strona nie korzystaj z tego.

  • 4. Data: 2014-02-26 12:34:41
    Od: "brum" <s...@n...berdyczow>

    Niektore banki wymagaja nie tylko zaswiadczenia o dochodach, ale rowniez
    pitu.
    Wystrzegaj sie "doradcow", ktorzy sa sprzedawcami.
    Przede wszystkim zastanow sie, z czego kredyt splacisz. Fakt, ze przez
    kwartal bedziesz mial papierowa zdolnosc kredytowa nie wplywa na pozniejsze
    losy kredytu.

  • 5. Data: 2014-02-26 12:44:39
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 26.02.2014 12:11, Pat pisze:
    [ciach]

    > Polecam skorzystanie z us?ug jedej z firm doradztwa kredytowego:
    [ciach spam]

    Odradzam! Ktoś, kto nie potrafi nawet kodowania ustawić, nie jest
    kompetentny w sprawach tak złożonych jak doradztwo finansowe!

  • 6. Data: 2014-02-26 12:47:02
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 26.02.2014 11:31, marcin_ pisze:

> [...]
    > polecicie z jakiego okresu bedzie chciał zaświadczenia o dochodach, bo
    > jesli ostatnie 3 m-ce to będą to te 6 tys zł (może nawet 7 tys) ale

    Generalnie zaświadczenia żądają z 3 ostatnich miesięcy ALE w umowie
    będziesz zapewne miał warunek informowania o dużych zmianach w poziomie
    dochodów.

  • 7. Data: 2014-02-26 13:48:07
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-02-26 12:34, brum pisze:
> [...]
    > kwartal bedziesz mial papierowa zdolnosc kredytowa nie wplywa na pozniejsze

    Święte słowa.
    Nie sztuka kredyt zaciągnąć. Sztuka go spłacić. Bank będzie bezlitosny i
    w razie kłopotów zabierze działkę.

    --
    MN

  • 8. Data: 2014-02-26 14:20:09
    Od: "marcin_" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości

    > Generalnie zaświadczenia żądają z 3 ostatnich miesięcy ALE w umowie
    > będziesz zapewne miał warunek informowania o dużych zmianach w poziomie
    > dochodów.

    No własnie o to mi chodzi czy te 3 miesiące wystarczą. Oczywiście
    zakładające że na 100% spłata będzie dokonywana terminowo, kolejne założenie
    jest takie że na 100% stać mnie na taki kredyt. W tej kwesti wolałbym nie
    dyskutowac bo nie chcę odbiegać od głównego, interesującego mnie wątku.
    Czyli mam 6 tys. na papierze, umowa na czas nieokreślony, 1 dziecko, 1 zona
    :) na utrzymaniu, własne mieszkanie. Jaki bank z najniższym oprocentowaniem,
    bez ukrytych prowizji i innych kosztów związanych z kredytem?

  • 9. Data: 2014-02-26 14:40:08
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 26 lutego 2014 14:20:09 UTC+1 użytkownik marcin_ napisał:
    > Czyli mam 6 tys. na papierze, umowa na czas nieokreślony, 1 dziecko, 1 zona
    > :) na utrzymaniu, własne mieszkanie.

    Ogólnie wygląda to wszystko ok, wnioskowana kwota niewysoka to i może drążyć tematu
    nie będą. ale pamiętaj że banki tez inaczej patrzą na 6tys na zaświadczeniu z
    budżetówki czy dużej znanej firmy jak na 6tys na zaświadczeniu z lokalnej firmy
    ogólnobudowlanej czy sklepu spożywczego. Mogą wtedy domagać się PITa, zaświadczenia z
    ZUS o wysokości podstawy składek czy wyciągów bankowych. Nie bez znaczenia jest tez
    okres zatrudnienia no i jak pisałem wyżej miejsce zatrudnienia.

    > Jaki bank z najniższym oprocentowaniem, bez ukrytych prowizji i innych >kosztów
    związanych z kredytem?
    Złóż wnioski w kilku bankach i wybierz ten "najtańszy"

  • 10. Data: 2014-02-26 16:56:43
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > polecicie z jakiego okresu bedzie chciał zaświadczenia o dochodach, bo
    > jesli ostatnie 3 m-ce to będą to te 6 tys zł (może nawet 7 tys) ale

    czyli zrobiłeś sobie dochód pod kredyt? w takim razie koniecznie trzeba
    skorzystać z banku, który do zdolności weźmie ostatnie 3 m-ce i nie
    będzie się interesował co było wcześniej

    taki właśnie masz plan?

    --
    pozdrawiam
    RobertS