  • 1. Data: 2009-03-11 07:13:20
    Temat: kredyt na mieszkanie
    Od: krzysiek <a...@m...net>

    Mam dom warty powiedzmy 250 tyś (do generalnego remontu). Trafiła mi się
    okazja na kupno mieszkania w dobrej lokalizacji za 200 tyś (w wysokim
    standardzie, odnowione). Chciałbym sprzedać dom i kupić mieszkanie.
    Problem w tym, że za to mieszkanie muszę zapłacić do końca sierpnia,
    natomiast zdecydować się muszę jak najszybciej. Podejrzewam, że
    sprzedanie domu do tego okresu może być ciężkie. A więc najlepszym
    pomysłem jest wziąć kredyt, a jak się sprzeda dom to go spłacić. Problem
    w tym, że nie mogę w ogóle wyłożyć gotówki. Pytanie, czy są jakieś
    produkty bankowe, które umożliwiłyby mi wykonanie takiej operacji? Jak
    się do tego zabrać, żeby okazja mi nie uciekła?

  • 2. Data: 2009-03-11 07:25:38
    Temat: Re: kredyt na mieszkanie
    Od: Radzik <r...@r...pl>

    krzysiek pisze:
> [...]
    > produkty bankowe, które umożliwiłyby mi wykonanie takiej operacji? Jak
    > się do tego zabrać, żeby okazja mi nie uciekła?
    np. pekao program 104%