  • 1. Data: 2003-09-12 07:46:44
    Temat: kredyt studencki - splata e-kontem
    Od: "Tomasz Sitek" <p205@_NOSPAM_tlen.pl>

    Witam,
    Zapewnie jest tu ktos kto (podobnie jak ja) brak kredyt studencki i kto juz
    splaca badz splate zaczyna niebawem (jak ja). Dostalem plan splaty, i pelno
    papierkow-druczkow wplaty z adnotacja 'platne w kasach PKO BP'. Oczywiscie
    skore ze mnie taki nowoczesny czlek i mam e-konto nie bede sie fatygowal co
    miesiac osobiscie - pytanie : co wpisujecie w polu 'tytul przelewu'? Tylko
    nr swojej umowy kredytowej? Tam jest jeszcze taki dlugi wieeelocyfrowy
    numer - ten tez?

    Pozdrawiam
    TS

  • 2. Data: 2003-09-12 09:58:48
    Temat: Re: kredyt studencki - splata e-kontem
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl>

    Tomasz Sitek <p205@_NOSPAM_tlen.pl> napisał(a):
    pytanie : co wpisujecie w polu 'tytul przelewu'? Tylko
    > nr swojej umowy kredytowej? Tam jest jeszcze taki dlugi wieeelocyfrowy
    > numer - ten tez?
    Wprawdzie nie widziałem jak to wygląda ale chyba ten numer po "coś"jest;))
    Ja na Twoim miejscu wpisałbym wszystko co jest na tych drukach(tak na wszelki
    wypadek).

    Pozdrawiam
    Marcin
    http://www.cuf.prv.pl

  • 3. Data: 2003-09-12 17:39:48
    Od: "MIchal" <domichala@_wytnij_poczta.onet.pl>

    From: "Tomasz Sitek" <p205@_NOSPAM_tlen.pl>

> [...]
    > miesiac osobiscie - pytanie : co wpisujecie w polu 'tytul przelewu'? Tylko
    > nr swojej umowy kredytowej? Tam jest jeszcze taki dlugi wieeelocyfrowy

    Ja splacam juz dwa lata w PKO BP. Przelew zdefiniowalem jako
    'UM. O KRED. NR 72-xxxxx-99'
    Dochodzi bez problemow.

    Michal