  • 1. Data: 2005-03-06 17:40:00
    Temat: kredyt w CHF a ryzyko walutowe
    Od: "JM" <J...@N...PL>

    Czy kazdy bank, w moim przypadku BOS BANK pozwoli zakupic kontrakt terminowy
    na dostawe walut po okreslonym kursie ?

    Chcialbym tez wiedziec, co sie stanie jesli kurs spadnie i dla developera
    bedzie za malo pieniedzy.
    Domyslam sie, ze wowczas ja w zlotowkach doplace ?
    Ewentualnie wystapie o pozyczenie wiekszej ilosci frankow ?

    A co gdy bedzie odwrotnie, tj. kurs wzrosnie i developer dostalby wiecej
    zlotowek ? Czy wowczas mniej frankow pozyczam ?

  • 2. Data: 2005-03-06 19:33:57
    Temat: Re: kredyt w CHF a ryzyko walutowe
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Sun, 6 Mar 2005 18:40:00 +0100, "JM" <J...@N...PL> wrote:

    >A co gdy bedzie odwrotnie, tj. kurs wzrosnie i developer dostalby wiecej
    >zlotowek ? Czy wowczas mniej frankow pozyczam ?

    Zalezy od banku. W moim przypadku (GE) po prostu wyplacili okreslona w
    umowie kwote frankow (oczywiscie w PLN, zeby sie ktos nie czepial :)),
    a ze kurs wzrosl, to developer dostal za duzo.
    Ale sa tez banki, ktore zmniejszaja kwote zadluzenia.

    G.

    PS. Nie mialem zadnych problemow z odzyskaniem nadplaty od mojego
    dewelopera, no ale za innych to nie recze :)

  • 3. Data: 2005-03-16 21:57:17
    Od: Robert Kamiński <r...@p...onet.pl>

    > Zalezy od banku. W moim przypadku (GE) po prostu wyplacili okreslona w
    > umowie kwote frankow (oczywiscie w PLN, zeby sie ktos nie czepial :)),

    u mnie bank (BPH) przelewał różnicę na mój rachunek

    --
    robkam