  • 1. Data: 2009-11-23 07:14:03
    Temat: kredyt w banku jak nie ma się dochodu
    Od: tall_30 <s...@g...com>

    Witam
    Sprawa beznajdziejna ale (może jest jakiś sposób)...
    1) Moja żona pracuje w firmie która niedługo będzie szukać nowego
    wiekszego biura.

    2)Ja mam dwa hekatry pola którego wartość jest równa wartość biura.
    Teoretycznie moge wszystko sprzedać ale wtedy po niższej cenie albo
    bardzo długo to będzie trwać.

    3) Własciciel biura chce gotówke

    4)Bank mówi: Interesują nas pana obecne dochody a nie przyszłe.

    Z kredytu nici.

    Bede wdzieczny za sugestie.

  • 2. Data: 2009-11-23 09:47:22
    Temat: Re: kredyt w banku jak nie ma się dochodu
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "tall_30" <s...@g...com> napisał w
    >Sprawa beznajdziejna ale (może jest jakiś sposób)...
    >1) Moja żona pracuje w firmie która niedługo będzie szukać nowego
    >wiekszego biura.

    Pracuje czy ma firme, czy chcesz kupic stare biuro ?

> [...]
    >bardzo długo to będzie trwać.

    >3) Własciciel biura chce gotówke
    >4)Bank mówi: Interesują nas pana obecne dochody a nie przyszłe.

    A dochody jakies macie ?

    Majac hipoteke na biurze i dodatkowe zabezpieczenie na polu
    stanowisko banku moze ulec zmianie .. ale z czego bedziesz splacal
    raty ?

    J.

  • 3. Data: 2009-11-23 12:12:28
    Od: tall_30 <s...@g...com>

    > Pracuje czy ma firme, czy chcesz kupic stare biuro ?

    Pracuje w firmie, chce kupić dom do remontu i wynająć firmie w której
    pracuje moja żona.

    > Majac hipoteke na biurze i dodatkowe zabezpieczenie na polu
    > stanowisko banku moze ulec zmianie .. ale z czego bedziesz splacal
    > raty ?

    Wynajme dom firmie na biuro w której pracuje żona (powinna sie dogadać
    z szefami (szefowie sa z Niemiec))

  • 4. Data: 2009-11-23 12:19:06
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "tall_30" <s...@g...com> wrote in message
    i.googlegroups.com...

> [...]

    > raty ?

    Wynajme dom firmie na biuro w której pracuje żona (powinna sie dogadać

    Bank słuszenie odmawia, nie masz na rate, nie ma biznesu.
    Zona dogada sie, albo i nie, bank ma to wiesz gdzie...

    george