  • 1. Data: 2011-08-15 14:54:00
    Temat: kredyt we frankach, ale teraz
    Od: "dr_indy" <t...@g...pl>

    Witam,

    Ameryki nie odkryłem :), ale mam trochę odłożonego grosza i chciałbym kupić
    jakąś (upatrzoną) nieruchomość. Nie brakuje dużo bo mniej niż 90000 zł
    (jakieś 30-40% wart. nieruch.)
    Pomyślałem, że może teraz we frankach...
    Niestety chyba tylko kilka banków daje i zastanawiam się czy może ktoś z Was
    przechodził drogę w chwili obecnej na chf i może podzielić się
    doświadczeniem i wiedzą?

    Dziękuję za info.

    dr_indy

  • 2. Data: 2011-08-15 15:00:37
    Temat: Re: kredyt we frankach, ale teraz
    Od: "dr_indy" <t...@g...pl>

    sorry widzę, że jest podobny post poniżej....
    --
    dr_indy