  • 1. Data: 2005-01-05 15:18:03
    Temat: Re: ksiazeczka oszczednosciowa PKOBP
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Adam wrote:
    > chce z niej wyplacic pieniadze i przelac je na mBank,

    Wypłacić CZY przelać?

  • 2. Data: 2005-01-05 15:18:09
    Temat: ksiazeczka oszczednosciowa PKOBP
    Od: "Adam" <f...@f...onet.pl>

    chce z niej wyplacic pieniadze i przelac je na mBank, ale podobno operacja
    kosztuje 1% co w moim przypadku da pokazna kwota. Znacie jakis inny(tanszy)
    sposob?

  • 3. Data: 2005-01-05 15:32:04
    Od: "Adam" <f...@f...onet.pl>

    > Wypłacić CZY przelać?

    Faktycznie to przelac, ale to bedzie wyplata z ksiazeczki i ta sama kasa
    zaraz ma byc wplacona na konto. Bo chyba z ksiazeczki to mozna tylko
    wyplacic???

  • 4. Data: 2005-01-05 15:37:17
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Faktycznie to przelac, ale to bedzie wyplata z ksiazeczki i ta sama
    > kasa zaraz ma byc wplacona na konto. Bo chyba z ksiazeczki to mozna
    > tylko wyplacic???

    Jak nie masz konta w PKO BP, to możesz wypłacić z książeczki po czym te
    pieniądze wpłacic w PKO BP na konto w innym banku. W tym wypadku musisz
    sprawdzic prowizję za wpłatę gotówkową w PKO BP na konto w innym banku
    (prawdopodobnie bardzo wysoka.). Jak masz konto w PKO BP, to prosisz o
    przelew z konta książeczki na konto osobiste (pewnie bezpłatny, bo to ten
    sam bank) i później robisz przelew ze swojego ROR na konto w innym banku (w
    PKO BP kosztuje to bodaj 3 PLN). Jak nie masz konta w PKO BP. to
    najkorzystniej wypłacic z książeczki gotówką i tąż gotówkę wpłacić w
    oddziale banku, w którym masz konto.

  • 5. Data: 2005-01-05 16:16:37
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

    > Jak nie masz konta w PKO BP. to najkorzystniej wypłacic z książeczki
    > gotówką i tąż gotówkę wpłacić w oddziale banku, w którym masz konto.

    Jeśli kwota jest spora, to może być warte rozważenia:
    a) założyć w tym oddziale PKO BP ROR
    b) zlecić przelew z książeczki na ten ROR
    c) zlecić przelew z tego ROR do mbanku
    d) zamknąć konto założone w punkcie a)

  • 6. Data: 2005-01-05 16:21:30
    Od: "Adam" <f...@f...onet.pl>

    > PKO BP kosztuje to bodaj 3 PLN). Jak nie masz konta w PKO BP. to
    > najkorzystniej wypłacic z książeczki gotówką i tąż gotówkę wpłacić w
    > oddziale banku, w którym masz konto.
    Pewnie tak, ale ... 1)niebezpiecznie 2)mBank chyba nie ma oddzialow :-(
    A na poczcie nie byloby taniej? A moze warto zalozyc jakies konto w PKO na
    ta operacje tylko?

    Adam

  • 7. Data: 2005-01-05 16:24:23
    Od: "Adam" <f...@f...onet.pl>

    > przelew z konta książeczki na konto osobiste (pewnie bezpłatny, bo to ten
    a jest cos takiego jak konto ksiazeczki??? Wtedy pewnie mozna byloby PRZELAC
    z konta na konto z inna oplata niz wyplata i wplata na konto....

  • 8. Data: 2005-01-05 16:25:52
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > c) zlecić przelew z tego ROR do mbanku

    Dlaczego akurat mbank? Może autor wątku ma już jakiś ROR - wystarczy przy
    dużej kwocie założyć ROR w PKO BP i przelać pieniądze. ROR w PKO BP
    oczywiście później zlikwidować. Ta opcja jest najtańsza i
    najbezpieczniejsza.

  • 9. Data: 2005-01-05 16:40:18
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Glenn napisał:

    > Dlaczego akurat mbank? Może autor wątku ma już jakiś ROR

    Jak to dlaczego? Przeciez to sie rozumie samo przez sie. Nawet ja,
    Bartol, mam konto w mBanku. :-D

    Bartol

  • 10. Data: 2005-01-05 16:45:21
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Jak to dlaczego?

    Innych banków w RP nie ma ;-) ?

    >Przeciez to sie rozumie samo przez sie. Nawet ja,
    > Bartol, mam konto w mBanku. :-D

    Ty masz nieaktywne to się nie liczy :-) A tak w ogóle to nie wiadomo, czy to
    Ty masz to konto, czy Twój Duch ;-)