  • 1. Data: 2003-05-11 13:53:47
    Temat: kto chce 12 000 000 $ zobaczyc na swoim koncie?????
    Od: "Lukas" <t...@o...pl>

    Dostaje raz w tygodniu maila , w którym pokrzywdzony losem AFRYKAŃCZYK
    prosi abym udostepnił mu konto firmowe.

    i oczywiście proponuje 30% za taką usługę

    Jak myślicie na ile to jest prawda
    a na ile bajer - aby uzyskać dane teleadresowe i sprzedac dalej????

  • 2. Data: 2003-05-11 14:11:53
    Temat: Re: kto chce 12 000 000 $ zobaczyc na swoim koncie?????
    Od: "$Szalony_Kapelusznik$" <s...@w...pl>

> [...]
    >
    > i oczywiście proponuje 30% za taką usługę
    >
    > Jak myślicie na ile to jest prawda
    > a na ile bajer - aby uzyskać dane teleadresowe i sprzedac dalej???

    Zapewne Nigeryjczyk :) ?
    I podpowiem Ci, ze chodzi nie o dane teleadresowa wcale i ich sprzedaz, a
    rzeczywiscie o przelewanie $$$ :)

    Polecam korespondencje z tym panem, mozesz miec sporo radochy :)))

    MAd Hat
    ter

  • 3. Data: 2003-05-11 14:14:09
    Od: "Lukas" <t...@o...pl>

> [...]
    > rzeczywiscie o przelewanie $$$ :)
    >
    > Polecam korespondencje z tym panem, mozesz miec sporo radochy :)))

    Tak Nigeryjczyk
    zastanawiam , czy nie podac jakiegos konat założonego na słupa i zobaczyc co
    sie stanie

    możesz pzryblizyc te "sporo radochy"

    Lukas

  • 4. Data: 2003-05-11 14:19:25
    Od: Michał Rolka <m...@t...dla.spamu.mrc.homeip.net>

    Lukas wrote:
> [...]
    [...]

    > Tak Nigeryjczyk
    > zastanawiam , czy nie podac jakiegos konat założonego na słupa i zobaczyc co
    > sie stanie
    > możesz pzryblizyc te "sporo radochy"

    http://www1.gazeta.pl/wyborcza/1,34471,1123543.html

    Michał

  • 5. Data: 2003-05-11 14:20:19
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Lukas wrote:
> [...]
    >
    > i oczywiście proponuje 30% za taką usługę
    >
    > Jak myślicie na ile to jest prawda
    > a na ile bajer - aby uzyskać dane teleadresowe i sprzedac dalej????

    pzdr

    Tomek

  • 6. Data: 2003-05-11 14:20:53
    Od: Michał Rolka <m...@t...dla.spamu.mrc.homeip.net>

    > http://www1.gazeta.pl/wyborcza/1,34471,1123543.html

    i jeszcze http://nospam-pl.net/4-1-9.php

    Michał

  • 7. Data: 2003-05-11 14:22:57
    Od: "$Szalony_Kapelusznik$" <s...@w...pl>

    > http://www1.gazeta.pl/wyborcza/1,34471,1123543.html

    Byl tez link po angielsku - opis gostka, ktory wdal sie w dluzsza zabawe z
    Nigeryjczykiem, byly tam rozne przezabawne motywy, wlacznie z "zamordowana
    zona", czytalo sie jak niezla powiesc sensacyjna :)
    Ma ktos moze tego sznurka ?

    MAd Hat
    ter

  • 8. Data: 2003-05-11 14:44:28
    Od: k...@p...onet.pl

    a mozesz przeslac kopie listu i emaila na adres j...@t...pl ?

  • 9. Data: 2003-05-11 18:34:58
    Od: "RysioPysio" <a...@t...pl>

    > a mozesz przeslac kopie listu i emaila na adres j...@t...pl ?

    LOL. Myslalem ze w Polsce wszyscy Nigerian Scam juz znaja.
    A tu widze chetnych na miliony $$.
    Rosna mlode kadry do oskubania.

    pozdrawiam przyszlych milionerow.

    Rysiek

  • 10. Data: 2003-05-11 18:53:21

    > LOL. Myslalem ze w Polsce wszyscy Nigerian Scam juz znaja.
    > A tu widze chetnych na miliony $$.
    > Rosna mlode kadry do oskubania.

    W Stanach jest nawet darmowy numer, gdzie należy zgłaszać każdy przypadek
    otrzymania takiego listu.
    Nigeryjczycy strasznie się mnożą, bo ja już tego dostałem chyba ze
    trzydzieści,