-
1. Data: 2009-09-07 11:43:43
Temat: lans mBanku
Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>
Spójrzcie co rozsyła mBank, ciekawe jak to będzie wyglądać w praktyce...
---------------------------------
Witamy,
mamy przyjemność powiadomić o istotnych krokach, jakie poczyniliśmy, aby
korzystanie z usług mBanku było jeszcze wygodniejsze. Klientom, którzy nam
zaufali i korzystają z naszej oferty udostępniliśmy dedykowaną infolinię -
Zespół Opiekunów Klienta. Jest ona obsługiwana w dni robocze w godzinach
08:00 -18.00 przez wybranych Pracowników mLinii, którzy realizują wszystkie
dyspozycje bez potrzeby przełączenia do innego Operatora.
Zapewniamy następujące udogodnienia:
1. Indywidualną i szybką obsługę Twoich dyspozycji
Opiekun Klienta w sprawach niestandardowych gwarantuje indywidualne
poprowadzenie Twojej dyspozycji. W razie potrzeby będzie informował o
postępie i zakończeniu jej realizacji. Czas oczekiwania na połączenie z
Opiekunem trwa do 20 sekund.
2. Kompleksową pomoc
Dołożymy wszelkich starań, aby kontaktował się z Tobą zawsze ten sam
Opiekun. Opiekun oferuje kompleksową pomoc w zakresie oferty, jak i spraw
związanych z zarządzaniem finansami.
3. Dedykowany adres e-mail
Do kontaktów z Zespołem Opiekunów Klienta udostępniliśmy adres mailowy:
o...@m...pl za pośrednictwem którego można kierować
wszelkie pytania dotyczące oferty oraz zakresu obsługi proponowanej przez
mBank.
Numer telefonu pozostaje bez zmian: 0 801 300 800 lub 042 6300 800. Po
wybraniu połączenia w godzinach 8:00 - 18:00 nastąpi automatyczne
przekierowanie do Zespołu Opiekunów Klienta.
Dedykujemy Ci Zespół Opiekunów, ponieważ należysz do grona Klientów
spełniających jeden z poniższych warunków:
- zgromadzenie na rachunkach depozytowych i inwestycyjnych w mBanku co
najmniej 100 000 PLN przez 3 miesiące w trakcie ostatniego półrocza,
- posiadanie karty kredytowej Visa Platinum,
- korzystanie z usługi Aktywny Portfel Funduszy,
- posiadanie kredytu hipotecznego na kwotę powyżej 1 000 000 PLN,
- zgromadzenie przez dowolne 3 miesiące 1 000 000 PLN aktywów.
Zależy nam na poznaniu Twojej opinii w zakresie obsługi Klientów, dlatego
zachęcamy do dzielenia się z nami swoimi spostrzeżeniami na ten temat. Mamy
nadzieję, że wprowadzone udogodnienia przyczynią się do zwiększenia poziomu
satysfakcji z naszych usług i zachęcą do dalszej współpracy z mBankiem.
Pozdrawiamy,
Zespół Opiekunów Klienta
-
2. Data: 2009-09-07 11:54:50
Temat: Re: lans mBanku
Od: Paul <e...@e...com>
MarekZ pisze:
>
> - zgromadzenie na rachunkach depozytowych i inwestycyjnych w mBanku co
> najmniej 100 000 PLN przez 3 miesiące w trakcie ostatniego półrocza,
> - posiadanie karty kredytowej Visa Platinum,
> - korzystanie z usługi Aktywny Portfel Funduszy,
> - posiadanie kredytu hipotecznego na kwotę powyżej 1 000 000 PLN,
> - zgromadzenie przez dowolne 3 miesiące 1 000 000 PLN aktywów.
lansujesz się na grupie, że spełniasz któryś z tych warunków?
-
3. Data: 2009-09-07 11:56:14
Temat: Re: lans mBanku
Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>
"Paul" <e...@e...com> wrote in message
news:h82sag$m19$1@achot.icm.edu.pl...
> lansujesz się na grupie, że spełniasz któryś z tych warunków?
Tak. Strasznie to jest dla mnie ważna sprawa! Udało mi się?
-
4. Data: 2009-09-07 11:57:18
Temat: Re: lans mBanku
Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>
On 2009-09-07, Paul <e...@e...com> wrote:
[...]
>> - zgromadzenie na rachunkach depozytowych i inwestycyjnych w mBanku co
>> najmniej 100 000 PLN przez 3 miesiące w trakcie ostatniego półrocza,
>> - posiadanie karty kredytowej Visa Platinum,
>> - korzystanie z usługi Aktywny Portfel Funduszy,
>> - posiadanie kredytu hipotecznego na kwotę powyżej 1 000 000 PLN,
>> - zgromadzenie przez dowolne 3 miesiące 1 000 000 PLN aktywów.
>
> lansujesz się na grupie, że spełniasz któryś z tych warunków?
Zdaje się otrzymanie Visa Platinum nie było takie trudne.
--
Wojciech Bańcer
p...@p...pl
-
5. Data: 2009-09-07 11:59:43
Temat: Re: lans mBanku
Od: Paul <e...@e...com>
Wojciech Bancer pisze:
>
> Zdaje się otrzymanie Visa Platinum nie było takie trudne.
>
czyli Ty się nie załapałeś na opiekuna i chcesz umniejszyć lans MarkaZ!
-
6. Data: 2009-09-07 12:11:24
Temat: Re: lans mBanku
Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>
On 2009-09-07, Paul <e...@e...com> wrote:
[...]
>> Zdaje się otrzymanie Visa Platinum nie było takie trudne.
> czyli Ty się nie załapałeś na opiekuna i chcesz umniejszyć lans MarkaZ!
Ja mam opiekuna w Multibanku. :)
--
Wojciech Bańcer
p...@p...pl
-
7. Data: 2009-09-07 12:40:45
Temat: Re: lans mBanku
Od: xbartx <b...@h...net>
Dnia Mon, 07 Sep 2009 13:43:43 +0200, MarekZ napisał(a):
> Spójrzcie co rozsyła mBank, ciekawe jak to będzie wyglądać w praktyce...
Czyli taki odpowiednik prywatnego doradcy*. No nieźle, nie powiem.
Czyżby wyższa kultura powoli witała w wirtualnych bankach? Oto jest
pytanie! ;)
* po lekturze grupy można powiedzieć, że w Multi to średnio wypada
ciekawe czy można się spodziewać analogii
--
xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough
Xenocide
-
8. Data: 2009-09-07 13:16:15
Temat: Re: lans mBanku
Od: "Wielebny" <v...@o...pl>
Użytkownik "Wojciech Bancer" <p...@p...pl> napisał w wiadomości
news:slrnha9u4f.acq.proteus@pl-test.org...
> On 2009-09-07, Paul <e...@e...com> wrote:
>
> [...]
>
>>> Zdaje się otrzymanie Visa Platinum nie było takie trudne.
>> czyli Ty się nie załapałeś na opiekuna i chcesz umniejszyć lans MarkaZ!
>
> Ja mam opiekuna w Multibanku. :)
Tak trochę jak dzieci specjalnej troski ;)
no offence
W.
-
9. Data: 2009-09-07 13:23:03
Temat: Re: lans mBanku
Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>
"Wojciech Bancer" <p...@p...pl> wrote in message
news:slrnha9u4f.acq.proteus@pl-test.org...
>>> Zdaje się otrzymanie Visa Platinum nie było takie trudne.
>> czyli Ty się nie załapałeś na opiekuna i chcesz umniejszyć lans MarkaZ!
>
> Ja mam opiekuna w Multibanku. :)
Kurde!
To ja się tu lansuję z opiekunem w mBanku i nie właź mi w tu paradę z tym
Multibankiem! :)
Bo napiszę, że mam także opiekuna w Cetelem!!
-
10. Data: 2009-09-07 13:28:53
Temat: Re: lans mBanku
Od: RobertS <b...@x...pl>
> Ja mam opiekuna w Multibanku. :)
>
no i masz z tego powodu jakieś korzyści? ja jakoś żadne...
ps
opiekun w mBanku? jakoś nie widzę tego zbyt różowo...po co mi jakiś
ogólny email? skoro opiekun ma być indywidualny to chciałbym dostać
bezpośredni email + tel. do niego, abym nie musiał na mLinię dzwonić
--
pozdrawiam
RobertS