  • 1. Data: 2007-02-02 16:25:51
    Temat: [lekko ot] Karta Kredytowa - czy mi to potrzebne?
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    Jako, że kilku znajomych prosiło mnie ostatnio żebym im opowiedział w
    skrócie co ma w sobie takiego KK to pozwoliłem sobie popełnić małego
    arta i podrzucam też tutaj link. A nóż ktoś skorzysta.
    Nie jestem znawcą w temacie a wręcz daleko mi do bankowości i ekonomii,
    więc jeżeli znalazłby ktoś jakieś rażące błędy to proszę o korektę. To
    są po prostu moje spostrzeżenia w temacie KK i tyle.

    http://xbartx.wordpress.com/2007/02/02/kk-czyli-kart
    a-kredytowa/

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski