  • 1. Data: 2004-12-04 15:31:32
    Temat: libor ?
    Od: "JB" <j...@A...SpAm.o2.pl>

    Czy oprocentowanie kredytu uzaleznione od libor`u jest atrakcyjnym kredytem
    hipotecznym? Informacyjnie - dlugi kredyt (25 lat), duza kwota i CHF.

    pozdrawiam
    JB

  • 2. Data: 2004-12-04 15:38:03
    Temat: Re: libor ?
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    JB <j...@A...SpAm.o2.pl> wrote:
    > Czy oprocentowanie kredytu uzaleznione od libor`u jest atrakcyjnym
    > kredytem hipotecznym? Informacyjnie - dlugi kredyt (25 lat), duza
    > kwota i CHF.

    Jest to stawka rynkowa. Zalezy jaka marza banku. Stawka LIBOR jestr ok -
    uczciwa i masz pewnosc, ze bank cie nie przekreci. (oczywisscie nie
    oznacza, ze najtansza)

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 3. Data: 2004-12-04 15:47:19
    Od: "JB" <j...@A...SpAm.o2.pl>

    napisał w wiadomości news:coslnq$58f$1@news.onet.pl...

    > Jest to stawka rynkowa. Zalezy jaka marza banku. Stawka LIBOR jestr ok -
    > uczciwa i masz pewnosc, ze bank cie nie przekreci. (oczywisscie nie
    > oznacza, ze najtansza)

    Oprcentowanie jest podzielone na stałą marze w wysokości 2,45 % i 0,87%
    LIBOR - tak przynajmniej zostalo mi to dzisiaj przedstawione. Jezeli
    zdecyduje sie na fundusz inwestycyjny bedzie to 1,95% i 0,87%. Nie mam
    pojecia jaki to bank ze wzgledu na to ze byla to oferta biura finansowego.
    Nie wiem czy sa to realne kwoty i wartosci. Moze jakies sugestie? Daja na
    pewno mozliwosc wziecia do 100%wartosci nieruchomosci, wymagaja 1 prowizji,
    ubezpieczenia na zycie - 180% wartosci nieruchomosci, i przez 3 lata przy
    wczesniejszej spałacie 1% prowizja.

  • 4. Data: 2004-12-04 15:54:38
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    JB <j...@A...SpAm.o2.pl> wrote:
    > Oprcentowanie jest podzielone na stałą marze w wysokości 2,45 % i
    > 0,87% LIBOR - tak przynajmniej zostalo mi to dzisiaj przedstawione.

    A to nie rozumiem.
    Zazwyczaj jest stawka LIBOR + marza stala banku - i teraz wysokosc
    oprocentowanie zalezy juz od stawki LIBOR. Stawka LIBOR 0,87 jakas dziwna
    jest - to jest 3M czy 6M? Bo teraz stawka rynkowa jest 3M - 0,76 a 6M
    0,91 - ale moze oni jakos inaczej sobie tam licza.

    Reasumujac - oprocentowanie mialbys w tej chwili 3,32 (bo pewnie z tymi
    funduszami tpo nie wiesz jakie sa warunki?)

    Jest ok - co prawda mozna znalezc zdaje sie lepsze - ale to tez zalezy np.
    od wysokosci prowizji i czy mozesz sobie przewalutowac w czasie trwania -
    tak na wszelki wypadek.

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 5. Data: 2004-12-04 16:04:44
    Od: "JB" <j...@A...SpAm.o2.pl>

    napisał w wiadomości news:cosmmt$nrg$1@news.onet.pl...

> [...]
    > jest - to jest 3M czy 6M? Bo teraz stawka rynkowa jest 3M - 0,76 a 6M
    > 0,91 - ale moze oni jakos inaczej sobie tam licza.

    To rowniez dla mnie bylo dziwne.

    > Reasumujac - oprocentowanie mialbys w tej chwili 3,32 (bo pewnie z tymi
    > funduszami tpo nie wiesz jakie sa warunki?)

    Sa dwie mozliwosci 10 lub 18 lat - np. z przeznaczneim emerytalnym. Wplata
    minimalna 200 pln miesiecznie. Dwie opcje zarzadzania kapitalem osobiscie
    lub poprzez fundusz - zostawiajac im wolna reke.

    > Jest ok - co prawda mozna znalezc zdaje sie lepsze - ale to tez zalezy np.
    > od wysokosci prowizji i czy mozesz sobie przewalutowac w czasie trwania -
    > tak na wszelki wypadek.

    Wysokosc prowizji 1%. Przewalutowac mozna na zlotowki zawsze bezkosztowo. Co
    do innych walut nie pytalem.
    A jakie mozna znalezc korzystniejsze? - Wim mBank - wlasnei od nich sie
    dowiedzialem ze zminia juz teraz swoje atrakcyjne oprocentowanie z 2.95 na
    3,4 - wiec czego sie spodziewac po 25 latach kredywowania ??:(

    pozdrawiam
    JB