  • 1. Data: 2003-05-05 20:58:51
    Temat: liczba bankow w Polsce w latach 1989-1993
    Od: "bar" <b...@p...onet.pl>

    Czy ktos poda mi jakies wiarygodne zrodlo informacji na temat:
    Jaka byla liczba bankow w Polsce w latach 1989-1993 ? Zarowno komercyjnych
    jak i spoldzielczych.

    W raportach NBP podawane sa dane za okres 1993-2002. A gdzie reszta?
    Szczegolnie mam problem ze spoldzielczymi, bo komercyjne znalazlem w jakiejs
    ksiazce, ale tez jakies malo wiarygodne, bo sie z danymi NBP rozjezdzaly za
    pozniejsze lata...
    pozd,
    bar