  • 1. Data: 2008-11-14 13:18:51
    Temat: lokata 15% - kto się za tym kryje?
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    OpenFinance reklamuje lokaty 15% w skali roku od 20k PLN
    http://www.open.interia.pl/micro3/contactFormLokata1
    5v2.jsp
    Czy ktoś wie który bank za tym stoi?
    *** blad ***

  • 2. Data: 2008-11-14 13:26:15
    Temat: Re: lokata 15% - kto się za tym kryje?
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    blad pisze:
    > OpenFinance reklamuje lokaty 15% w skali roku od 20k PLN
    > http://www.open.interia.pl/micro3/contactFormLokata1
    5v2.jsp
    > Czy ktoś wie który bank za tym stoi?
    > *** blad ***

    Z wcześniejszych reklam coś mi się, kojarzy, że lokata jest w tureckich
    lirach. Ale może to jest coś innego.

    KJ

  • 3. Data: 2008-11-14 13:33:47
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> napisał w wiadomości
    > OpenFinance reklamuje lokaty 15% w skali roku od 20k PLN
    > http://www.open.interia.pl/micro3/contactFormLokata1
    5v2.jsp
    > Czy ktoś wie który bank za tym stoi?
    > *** blad ***

    Lehman Br. ;)

  • 4. Data: 2008-11-14 13:38:12
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > OpenFinance reklamuje lokaty 15% w skali roku od 20k PLN
    > http://www.open.interia.pl/micro3/contactFormLokata1
    5v2.jsp
    > Czy ktoś wie który bank za tym stoi?
    > *** blad ***

    "Oferta roczna lokaty 15% wraz z planem regularnego oszczędzania dla
    kwoty min. 20 tys. zł. Szczegóły u Twojego Doradcy."

    lokata tak, ale w zestawie z unit link albo jakimś PSO...generalnie nie
    warto nawet dzwonić

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2008-11-14 13:41:09
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> wrote in message
    > OpenFinance reklamuje lokaty 15% w skali roku od 20k PLN
    > http://www.open.interia.pl/micro3/contactFormLokata1
    5v2.jsp
    > Czy ktoś wie który bank za tym stoi?
    > *** blad ***

    NobleBank

  • 6. Data: 2008-11-14 13:45:03
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "george"
    5v2.jsp

    > NobleBank

    to jak to robią, skoro Noble Bank daje najwyżej 10% brutto i to od 200k
    PLN?
    *** blad ***

  • 7. Data: 2008-11-14 13:57:54
    Od: "george" <g...@v...pl>

    > Użytkownik "george"

    > to jak to robią, skoro Noble Bank daje najwyżej 10% brutto i to od 200k >
    > PLN?

    nie wiem. zadzwoń.
    OpenFinance i NobleBank to chyba ta sama grupa kapitałowa...

  • 8. Data: 2008-11-14 14:00:06
    Od: Maverick <k...@N...pl>

    blad wrote:
    > Użytkownik "george"

    > to jak to robią, skoro Noble Bank daje najwyżej 10% brutto i to od 200k
    > PLN?
    > *** blad ***

    Kamil juz pisal - lokata nie jest w zlotowkach!!

    Obecnie w Europie najwyzej oprocentowane sa:
    Islandia - 18% stopa bazowa
    Wegry - cos kolo 15% - ale nie pamietam dokladnie
    Turcja - tez cos kolo 15%

    Niestety taka lokata wiaze sie ze spadkiem kursu waluty - wiec mozesz
    jeszcze stracic, zamiast zyskac.
    --
    Regards,
    Maverick

  • 9. Data: 2008-11-14 14:50:07
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "RobertS"

> [...]
    > kwoty min. 20 tys. zł. Szczegóły u Twojego Doradcy."
    >
    > lokata tak, ale w zestawie z unit link albo jakimś PSO...generalnie

    dzieki, od razu nie mialem zaufania do takiej oferty :-)
    *** blad ***

  • 10. Data: 2008-11-16 11:35:03
    Od: m...@o...pl

    On 14 Lis, 14:18, "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> wrote:
    > OpenFinance reklamuje lokaty 15% w skali roku od 20k
    PLNhttp://www.open.interia.pl/micro3/contactFormLoka
    ta15v2.jsp
    > Czy ktoś wie który bank za tym stoi?
    > *** blad ***

    Nordea Bank
    http://www.nordea.pl/10204
    Możesz mieć nawet wyższe oprocentowanie ale musisz inwestować w akcje
    i w zależności od wysokości inwestycji Twoja lokata jest różnie
    oprocentowana.