  • 1. Data: 2005-05-24 13:59:21
    Temat: lokata 8% - gdzie
    Od: "m[...]" <p...@g...pl>

    gdzies mi mignela jakas reklama lokaty oprocentowanej na 8%. Czas
    trwania min 3 mce sumy nie pamietam.
    Czy cos takiego istnieje czy ja uleglem zludzeniu optycznemu

    na http://www.bankier.pl/fo/lokaty/narzedzia/zlotowe/ nie nie znalazlem

    PanTalon

  • 2. Data: 2005-05-24 15:05:51
    Temat: Re: lokata 8% - gdzie
    Od: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@p...pl>

    m[...] wrote:
    > gdzies mi mignela jakas reklama lokaty oprocentowanej na 8%. Czas
    > trwania min 3 mce sumy nie pamietam.
    > Czy cos takiego istnieje czy ja uleglem zludzeniu optycznemu

    Pewnie Bank Millennium- ale znajac zycie - pelno kruczkow lub z funduszami
    inwestycynymi

  • 3. Data: 2005-05-24 15:19:05
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <szalony_kapelusznik@_nie_lubie_spamu_wp.pl>

    > Pewnie Bank Millennium- ale znajac zycie - pelno kruczkow lub z funduszami
    > inwestycynymi

    oczywiscie, ze z funduszami. I przy 8% to 75% idzie w fundusze...

    MAd Hat
    ter