  • 1. Data: 2010-08-03 15:12:09
    Temat: lokata 9% w NeoBanku (WBSpół.)
    Od: <a...@W...gazeta.pl>

    Widzieliście:

    http://www.neobank.pl/lokaty/wysoki_procent.wbs?type
    =1

    ?

    Gdzie jest haczyk? Czyżby aż tak potrzebowali kasy, a jeśli tak to na co? ;-)

  • 2. Data: 2010-08-03 16:04:55
    Temat: Re: lokata 9% w NeoBanku (WBSpół.)
    Od: "ikarek" <l...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    Użytkownik <a...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Gdzie jest haczyk? Czyżby aż tak potrzebowali kasy, a jeśli tak to na co?
    > ;-)

    Tylko jedna lokata na 1 osobę, umowa lokaty na 2 miesiące,
    warunek konieczny to otwarcie penerskiego neoKonta
    i comiesięcznych wpływów co najmniej 800 zł... LIPA! :)

  • 3. Data: 2010-08-03 16:08:04
    Od: "ikarek" <l...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    Użytkownik "ikarek" <l...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:i39enb$gm2$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik <a...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Tylko jedna lokata na 1 osobę, umowa lokaty na 2 miesiące,

    zapomniałem z rozpędu: i max kwota 10 tysięcy :)

  • 4. Data: 2010-08-03 16:11:22
    Od: "Anna" <a...@o...pl>

    nieprawda konto jest bezpłatne gdzie to wyczytałeś?

    http://www.neobank.pl/files/WBS0023.pdf

  • 5. Data: 2010-08-03 16:19:59
    Od: "ikarek" <l...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    Użytkownik "Anna" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    > nieprawda konto jest bezpłatne gdzie to wyczytałeś?
    >
    > http://www.neobank.pl/files/WBS0023.pdf

    Punkt 3b. Teraz widzę, że jest jeszcze inny wariant(?) dla
    lokaty zakładanej przez net. Tak czy owak, 10 tysięcy
    na 2 miesiące to są grosze. Po tym czasie lokatę można
    odnowić tylko na warunkach typowych dla innych lokat
    w tym banku (pkt. 10).

  • 6. Data: 2010-08-03 16:37:01
    Od: "Anna" <a...@o...pl>

    a gdzie ten punkt 3b - jak on brzmi?

    Użytkownik "ikarek" <l...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:i39fjj$itr$1@news.onet.pl...

  • 7. Data: 2010-08-03 17:39:23
    Od: "ikarek" <l...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    >a gdzie ten punkt 3b - jak on brzmi?

    Regulamin owej lokaty:
    http://www.neobank.pl/files/WBS0029.pdf

    "Uczestnik Promocji korzystający z oferty w placwce neoBANKU,
    zobowiązany jest do:
    [...]
    b) podpisania deklaracji stałych, comiesięcznych wpływw na nowootwarty
    rachunek neoKONTA, w kwocie nie niSszej niS 800,00 zł (słownie:
    osiemset złotych 00/100);

  • 8. Data: 2010-08-03 19:49:53
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <p...@m...pl>

    On 10-08-03 19:39, ikarek wrote:
> [...]
    > b) podpisania deklaracji stałych, comiesięcznych wpływw na nowootwarty
    > rachunek neoKONTA, w kwocie nie niSszej niS 800,00 zł (słownie:

    Od niedawna placi sie tez za karte.
    Konto mozna zalozyc przez neta, ale zmienic adreu do korespndencji sie
    nie da- wiec z Warszawy mam problem. Musze sie kiedys do Poznania
    wybrac w ej sprawie :)

    --
    http://macierzynski.blip.pl/