  • 1. Data: 2002-05-25 09:07:40
    Temat: lokata terminowa w BZ WBK przedbelkowa
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    Mialem sobie lokate terminowa w BZ WBK na 6 miesiecy do 24-05-2002. Okres
    przedbelkowy, oproc. stale 8,30%. Kwota 2000zl.

    Dzis sprawdzam - 2082,32zl.

    Pytanko: Dlaczego nie 2083zl? wydaje mi sie, ze tyle powinno byc z tej sumy
    po pol roku...

    pzdr
    P.S.
    W zlecaniach mam cos takiego: transakcja zlozona 24-11-2001, wykonana
    26-11-2001. Moze to te 2 dni brakujace? zakladalem przez net, ale zebym
    przez to mial mniejszy % to dziwne, poza tym w koncu pol roku to pol roku a
    nie pol roku-2dni.

  • 2. Data: 2002-05-25 10:58:05
    Temat: Re: lokata terminowa w BZ WBK przedbelkowa
    Od: "Juulius" <k...@o...pl>

    2000 * 0,083 * 181/365 = 82,32

  • 3. Data: 2002-05-25 12:21:01
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    Użytkownik "Juulius" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > 2000 * 0,083 * 181/365 = 82,32

    Czyli jednak kreca. Powinni podac ze to lokata na 180 dni (lukas tak
    podaje), a nie 6 miesiecy, bo skoro jest 12 w roku to 8,30/2 powinno byc.
    Kolejna bankowa pol-prawda. By bylo weselej wlasnie ja zlikwidowalem, tyle,
    ze dyspozycja przyjeta. ciekawe kiedy ja zrealizuja. W tej chwili kazdy
    dzien to juz dla mnie strata. Kazalem ja przelac na rachunek biezacy, co w
    normalnym banku powinno byc natychmiastowe i automatyczne.
    Z tych 8,30% juz mi sie zrobilo 8,23%, a jak tak dalej pojdzie to pewnie
    realnie gdzies na 8% stanie.

    pzdr