  • 1. Data: 2004-11-29 22:28:05
    Temat: lokata w skok , warto??
    Od: "Putin" <P...@p...onet.pl>

    Co myślicie o lokacie 3 mieś na 7.1% w SKOKU , przeciez to sporo wiecej niz
    daje Mbank , zastanawiam się gdzie tu jest kruczek??
    Jezeli takowego nie ma i trzymanie kasy tam jest bezpieczne to chyba zaloze
    sobie lokatkę :)

  • 2. Data: 2004-11-29 22:35:33
    Temat: Re: lokata w skok , warto??
    Od: Tomasz Waszczyński <w...@w...org>

    Użytkownik "Putin" <P...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > daje Mbank , zastanawiam się gdzie tu jest kruczek??
    > Jezeli takowego nie ma i trzymanie kasy tam jest bezpieczne to chyba

    Kruczek jest w tym, że aby skorzystać z oferty, musisz zostać członkiem
    SKOK, co wiąże się z dokonaniem opłat. Musisz zapłacić wpisowe i wykupić
    udział w spółdzielni. Generalnie są to niewielkie kwoty i jeśli masz zamiar
    korzystać w przyszłości lub kwota lokaty jest odpowiednio duża, to możesz to
    pominąć.

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 3. Data: 2004-11-29 22:36:52
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik Putin napisał:

    > Co myślicie o lokacie 3 mieś na 7.1% w SKOKU , przeciez to sporo wiecej
    > niz daje Mbank , zastanawiam się gdzie tu jest kruczek??

    Czy ja wiem czy sporo wiecej... Czy naprawde zarobisz o wiele wiecej
    skladajac pieniadze w SKOKU niz w mBanku ? Jezeli tak to musisz miec
    naprawde konkretna sume.

    pozdrawiam
    --
    Mithos

  • 4. Data: 2004-11-30 00:42:08
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Mon, 29 Nov 2004 23:28:05 +0100, Putin naskrobał(a):

    > Co myślicie o lokacie 3 mieś na 7.1% w SKOKU , przeciez to sporo wiecej niz
    > daje Mbank , zastanawiam się gdzie tu jest kruczek??

    1. lokata na 24 miesiące.
    2. trzeba być członkiem spółdzielni tj:
    - opłaty
    - zmusznie do przetwarzania danych osobowych w celach marketingowych przez
    SKOK oraz "inne współpracujące" firmy.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org