  • 1. Data: 2010-06-03 20:11:56
    Temat: lokaty w FM banku
    Od: " " <a...@g...pl>

    Niedawno minęły 3 miechy od wejścia na rynek FM banku z ich lokatami.
    Wycofujecie kaskę? A jeśli tak, to czy idzie to gładko, tj. czy bank zwraca
    forsę bez opóźnień i dodatkowych kosztów? Pytam, bo chyba właśnie (1.06)
    zmieniła się ich TOiP.

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2010-06-04 13:02:07
    Temat: Re: lokaty w FM banku
    Od: Andrzej Chabasiński <a...@g...com>

    On 3 Cze, 22:11, " " <a...@g...pl> wrote:
> [...]
    > forsę bez opóźnień i dodatkowych kosztów? Pytam, bo chyba właśnie (1.06)

    Właśnie nadszedł przelew po zakończeniu mojej pierwszej (i jedynej)
    lokaty w FM. Wszystko OK - nawet doliczyli odsetki od wczoraj do
    dzisiaj (lokata kończyła się w dzień świąteczny). Dopóki FM nie
    podniesie oprocentowania - dalszą współpracą z nimi nie jestem
    zainteresowany.

  • 3. Data: 2010-06-04 17:49:48
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 03.06.2010 22:11, a...@g...pl wrote:
> [...]
    > forsę bez opóźnień i dodatkowych kosztów? Pytam, bo chyba właśnie (1.06)

    Jakie widzisz zmiany w TOiP? Nie mogę znaleźć różnic.

  • 4. Data: 2010-06-04 17:55:07
    Od: Jooseff <***@gmail.com>

    Dnia 04-06-2010 o 19:49:48 XYZ <j...@m...bin> napisał(a):

    > Jakie widzisz zmiany w TOiP? Nie mogę znaleźć różnic.

    Tak na pierwszy rzut oka znieśli opłatę miesięczną za debetówkę i
    wszystkie bankomaty, poza darmowymi BZ WBK, za 2,50/wypłata.
    Podobno jeszcze jakieś duperele darmowe zrobili.
    I tyle.

    --
    Pozdrowienia,
    Jooseff

  • 5. Data: 2010-06-05 10:37:07
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Andrzej Chabasiński" 1...@q...goo
    glegroups.com

[...]

    Ja mam ponad 42 złote od 3000 złotych za 3 miesiące,
    więc chyba opromilowanie nie jest złe. Wiem, że je
    obniżono wkrótce po starcie FM -- nie zdążyłem założyć
    tam kolejnych lokat. Ciekawe, na ile mi przedłużą.

    Data rozpoczęcia: 10.03.2010
    Okres lokaty: 3 miesiące
    Rodzaj oprocentowania: stałe
    Wysokość oprocentowania: 5,72%
    Sposób zadysponowania: przedłuż z odsetkami
    Kwota lokaty: 3 000,00 PLN
    Saldo lokaty: 3 042,05 PLN

    --
    ^ . . ' . . . . . . dni 710 wartości minimalne znaczone są Ś
    C P S

  • 6. Data: 2010-06-05 10:45:28
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    napisał w wiadomości news:hud9jq$p35$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > Rodzaj oprocentowania: stałe
    > Wysokość oprocentowania: 5,72%
    > Sposób zadysponowania: przedłuż z odsetkami

    Jak to na ile? Na 4 %.
    Chyba, ze do 10-tego się coś zmieni.

    wiatrak

  • 7. Data: 2010-06-05 12:26:53
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "wiatrak" hud9s4$tar$...@n...news.atman.pl

    > Jak to na ile? Na 4 %.
    > Chyba, ze do 10-tego się coś zmieni.

    EB ma chyba więcej. Zabiorę więc do EB?
    Mille daje 6.5 dla ,,nowych''. Wszystko chyba po to,
    aby nie wiedzieć, gdzie wisi belka. (na jakim pułapie)