-
11. Data: 2009-02-04 22:23:29
Temat: Re: Jakosc obslugi reklamacji
Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>
On 4 Lut, 22:02, "MarekZ" <m...@i...pl> wrote:
> Użytkownik "Jacek Erazmus" <j...@g...com> napisał w
wiadomościnews:2ceef64b-24ca-4e69-a9fb-762d08924e4f@
p2g2000prf.googlegroups.com...
>
> > U mnie liderem Getin , miałem kilka reklamacji i odpowiedź
> > telefoniczna była max do tygodnia.
>
> To ironia? :-)
>
Sam byłem w szoku ;) Zgłaszałem parę reklamacji związanych z
naliczaniem opłat na karcie kredytowej telefonicznie.Na odpowiedź
telefoniczną z informacją że reklamacja została rozpatrzona nie
czekałem dłużej niż tydzień.
--
pozdrawiam,
Erazmus
-
12. Data: 2009-02-05 13:30:51
Temat: Re: Jakosc obslugi reklamacji
Od: "corner" <c...@i...TOTEZpl>
Użytkownik "LadyRoot" <l...@a...pl> napisał w wiadomości
news:4989b545$1@news.home.net.pl...
> Pekao - w ciągu 3 godzin miałam pieniądze z powrotem na koncie (awaria
> bankomatu, restart podczas transakcji).
> + telefon z przeprosinami.
Moja znajoma zapomniała wziąć gotówki po wypłacie z bankomatu w PEKAO.
Oczywiście bankomat pieniążki połknął z powrotem. Pod koniec dnia telefon z
oddziału z zapytaniem co się stało podczas wypłaty i natychmiastowy zwrot
środków. Bez składania reklamacji itp. Byłem pod wrażeniem tej opowieści.
Ale w sumie prawie 12 złotych miesięcznie za konto do czegoś zobowiązuje.
-
13. Data: 2009-02-05 18:55:54
Temat: Re: Jakosc obslugi reklamacji
Od: "kashmiri" <n...@n...com>
"szczurwa" <s...@g...com> wrote in message
news:da7ffcb8-9ce2-4796-be88-34cf4bfee4b4@t39g2000pr
h.googlegroups.com...
> On 4 Lut, 15:15, "MarekZ" <m...@i...pl> wrote:
>> Jakie są oceny grupowiczów, co do jakości obsługi reklamacji w bankach?
>> Wyłączamy naturalnie przypadki korzystania z oferty private albo
>> personal,
>> chodzi mi o "zwykłych" klientów.
>>
>> U mnie liderem pozytywnym jest zdecydowanie ING. Wysoko byłby też
>> Raiffeisen. Nisko Millennium oraz BRE (w obu swych odsłonach
>> detalicznych).
>>
>> marekz
>
> Mam na rozkładzie reklamację w Aliorze - bankomat nie wypłacił całej
> kwoty, oraz w Mille I Eurobanku - naliczanie wbrew umowie ubezpieczeń.
> Napiszę post factum.
To dorzucę do Mille w sprawie ubezpieczeń. Reklamacja złożona przez online
po pierwszym ściągnięciu, nie doczekałem się odpowiedzi nigdy, ale następnej
raty już nie ściągnęli.
k.
-
14. Data: 2009-02-05 19:56:52
Temat: lokatybezbelki.w.interia.pl
Od: "Tomasz Godziebiewski" <e...@g...pl>
Witam,
korzystam z Millennium od jego niemalże początku.
Na początku było bajecznie, przesiadka z PKO SA niebo a ziemia.
Teraz jest dużo więcej placówek mają dużo więcej klientów, automatycznie spadła
jakość w placówkach (personel nie kompetentny itp standard, idą na ilość).
Dział reklamacji - hmm... znam lepsze np.BZ WBK
Wewnętrzne regulaminy które np.
-pozwalają na dzwonienie do klienta raz na jakiś czas próbując mu wcisnąć jakiś
produkt (kolejną kartę kredytową, kredyt dogodne raty :) itp.)
-a z kolei nie dzwonią jak leży u nich w banku karta debetowa do odbioru i jak
tego nie kontrolujesz to jak chcesz wypłacić kasę z bankomatu to minął termin
karty !
Pobierając kasę za wydanie i ubezpieczenie (zapytałem kierownika placówki
a:czy w tym banku pracują złodzieje ?
b:jak to ?
a:jeżeli moja karta leży od trzech miesięcy u Was w oddziale, a Wy pobieracie
ubezpieczenie, to ja się pytam od czego się ubezpieczacie ?
Dlaczego ja muszę płacić za ubezpieczenie ?
b:Wewnętrzny regulamin, nie mamy obowiązku dzwonić do klienta że przyszła nowa
karta.
Od razu zaznaczam że w banku na moje polecenia zrzekłem się przysyłania karty do
domu !
BZ WBK powtarzająca się usterka systemu plus nie kompetentny personel.
Całość trwała jakieś pół roku ale w końcu załatwili i dodali bonus (o wartości
40 zł), nic bardziej by mnie nie usatysfakcjonowało nawet uścisk ręki Prezesa :)
Pzdr
--------------------
http://lokatybezbelki.w.interia.pl/
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
15. Data: 2009-02-06 07:24:38
Temat: Re: Jakosc obslugi reklamacji
Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>
On 5 Lut, 14:30, "corner" <c...@i...TOTEZpl> wrote:
> Użytkownik "LadyRoot" <l...@a...pl> napisał w
wiadomościnews:4989b545$1@news.home.net.pl...
>
> > Pekao - w ciągu 3 godzin miałam pieniądze z powrotem na koncie (awaria
> > bankomatu, restart podczas transakcji).
> > + telefon z przeprosinami.
>
> Moja znajoma zapomniała wziąć gotówki po wypłacie z bankomatu w PEKAO.
> Oczywiście bankomat pieniążki połknął z powrotem. Pod koniec dnia telefon z
> oddziału z zapytaniem co się stało podczas wypłaty i natychmiastowy zwrot
> środków. Bez składania reklamacji itp. Byłem pod wrażeniem tej opowieści.
> Ale w sumie prawie 12 złotych miesięcznie za konto do czegoś zobowiązuje.
W Mille miałem taką sytuacje że bankomat wypluł kartę a ja nie
czekając na pieniądze odszedłem od bankomatu. Po 2 tygodniach kasa
wróciła na konto ;)
--
pozdrawiam,
Erazmus