-
1. Data: 2006-01-02 14:11:39
Temat: lukas - blad wewnetrzny aplikacji
Od: w...@a...pl (Wemif)
Przy wykonywaniu przelewu, po podaniu hasla i tokenu pojawia sie,
"Wystapil blad wewnetrzny aplikacji. Szczegolowy opis bledu jest
niedostepny."
Dwie godziny temu udalo mi sie ustawic jeden przelew, teraz juz za
kazdym razem jest blad.
Infolinia: wszyscy konsultanci sa zajeci...
a.
-
2. Data: 2006-01-02 14:14:02
Temat: Re: lukas - blad wewnetrzny aplikacji
Od: "jaQbek [z pracy]" <j...@p...null>
Użytkownik "Wemif" <w...@a...pl> napisał w wiadomości
news:dpbcar$rgd$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Przy wykonywaniu przelewu, po podaniu hasla i tokenu pojawia sie,
> "Wystapil blad wewnetrzny aplikacji. Szczegolowy opis bledu jest
> niedostepny."
> Dwie godziny temu udalo mi sie ustawic jeden przelew, teraz juz za
> kazdym razem jest blad.
> Infolinia: wszyscy konsultanci sa zajeci...
>
Zmieniali w nowy rok system bankowy. Dzięki temu nie miałem dostepu przez
kilka godzin do pieniędzy. Chyba jednak złożę pozew. Może kolega dołączy się
jako świadek ?
W regulaminie konta jest zapis, że bank ponosi odpowiedzialność za
konsekwencje błędnego działania systemu wynikłe z jego winy
-
3. Data: 2006-01-03 15:36:50
Temat: Re: lukas - blad wewnetrzny aplikacji
Od: w...@a...pl (Wemif)
Dzisiaj znow.
Przy probie zalogowania pojawia sie:
"Blad dzialania systemu. (EMCI:40011)"
a.