  • 1. Data: 2010-08-06 17:52:40
    Temat: lukas - rachunek "oszczedzaj" - automatyczny przelew z konta
    Od: " " <a...@W...gazeta.pl>

    Nie mogę znaleźć tego w TOiP więc może ktoś mi tu podpowie. Chodzi o lukasa i
    pewną funkcję ich e-konta: czy założenie automatycznego przelewu z
    podstawowego konta kwot powyżej np, 100 zł na rachunek "oszczędzaj" coś
    kosztuje? A odwołanie tego zlecenia?

    Pozdrawiam i dziękuję za pomoc.

  • 2. Data: 2010-08-07 14:22:29
    Od: Oli <O...@a...com>

    a...@W...gazeta.pl napisał:
> [...]
    > pewną funkcję ich e-konta: czy założenie automatycznego przelewu z
    > podstawowego konta kwot powyżej np, 100 zł na rachunek "oszczędzaj" coś

    Nie - nie

    --
    Oli