  • 1. Data: 2010-09-27 14:10:53
    Temat: lukas wypowiada kk z powodu...
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Lukas wypowiedzial umowe KK, a jako powod podal "w zwiazku ze zmiana
    systemu informatycznego Banku". Trochę mnie śmieszy, że to karty czy
    usługi bank uzależnia od systemu informatycznego, a nie odwrotnie,
    system dostosowuje do świadczonych usług ;)

    a.

  • 2. Data: 2010-09-27 16:07:13
    Temat: Re: lukas wypowiada kk z powodu...
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Wemif wrote:

> [...]
    > usługi bank uzależnia od systemu informatycznego, a nie odwrotnie,
    > system dostosowuje do świadczonych usług ;)

    Hm, myślę, że przegięli: to nie jest "ważny powód".

    witrak()

  • 3. Data: 2010-09-27 16:13:26
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 27 Wrz, 18:07, "witrak()" <w...@h...com> wrote:

    > Hm, myślę, że przegięli: to nie jest "ważny powód".

    Jemu Lukas wypowiedział umowę limitu zgodnie z roz. VII, paragrafem 6,
    pkt. 1, ppkt. o, co jest równoznaczne również z wypowiedzeniem KK, ale
    wszystko jest zgodnie z regulaminami :)

  • 4. Data: 2010-09-28 06:44:46
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 27 Sep 2010 14:10:53 +0000, Wemif napisał(a):

> [...]
    > usługi bank uzależnia od systemu informatycznego, a nie odwrotnie,
    > system dostosowuje do świadczonych usług ;)

    A to nie jest czasem związane z tym, że jakiś czas temu wysyłali pisma,
    że właściciel kk mają przedstawić, bodajże, zaświadczenie o zarobkach or
    sth.

    --
    xbartx

  • 5. Data: 2010-09-28 09:19:00
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    xbartx <b...@h...net> wrote:

    > A to nie jest czasem związane z tym, że jakiś czas temu wysyłali pisma,
    > że właściciel kk mają przedstawić, bodajże, zaświadczenie o zarobkach or
    > sth.

    Nie, powolali sie na par 4, ust 1o, VI, czyli:

    "o) wystapienia okoliczosci, w ktorych dalsze funkcjonowanie rachunku
    kredytowego przestaje byc mozliwe z przyczyn, ktorych bank nie mogl
    przewidziec w momencie podpisywania Umowy limitu:
    [...]
    - zmiana systemu informatycznego Banku"

    Wiec mieli prawo, tylko dziwi mnie, ze z takiego powodu chca tracic klienta.
    (ale może klientów, którzy karty używali, potraktowali inaczej, tego nie
    wiem).

    a.

  • 6. Data: 2010-09-28 09:31:02
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 28 Sep 2010 09:19:00 +0000, Wemif napisał(a):

    > Wiec mieli prawo, tylko dziwi mnie, ze z takiego powodu chca tracic
    > klienta. (ale może klientów, którzy karty używali, potraktowali inaczej,
    > tego nie wiem).

    Więc może taki prikaz ustalono odgórnie. Albo po prostu, po zamianie
    systemu informatycznego, jako że nie złożyłeś zaświadczenia od dochodach,
    nie spełniasz wszystkich warunków dla posiadania kk stąd dostałeś bana od
    nowego systemu - tak to pokrętnie sobie interpretuję ;)

    --
    xbartx

  • 7. Data: 2010-09-28 09:47:03
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "Wemif" <w...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > usługi bank uzależnia od systemu informatycznego, a nie odwrotnie,
    > system dostosowuje do świadczonych usług ;)

    Sie nie przejmuj. Też mam ich kartę , ale sam im niedługo w ypowiem. Mało
    jej używam, więc nie wyrobię limitu zwalniającego z opłaty. Sa lepsze karty.
    Ich karta to u mnie tylko rezerwowa. Zraziłem sie do niej bo często w nocy
    nie mogłem nią zapłacić za paliwo. Non stop w nocy grzebia w systemie.
    Nie będzie mi jej żal. Niech sobie zabiorą.

    wiatrak

  • 8. Data: 2010-09-28 18:33:38
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>

    W dniu 27.09.2010 16:10, Wemif pisze:

> [...]
    > usługi bank uzależnia od systemu informatycznego, a nie odwrotnie,
    > system dostosowuje do świadczonych usług ;)

    Ja też dostałem wypowiedzenie i też mnie to rozbawiło.

    Z karty korzystałem dość aktywnie. W sumie trzymałem ją z
    przyzwyczajenia (to była moja pierwsza KK) i bezpłatnego profesjonalnego
    konta pocztowego onet.pl. Onet zachował się ładnie i konto zyskało
    status "wieczyste", a po karcie Lukasa nie będę płakał. Skoro sami
    rezygnują ze swoich klientów...

    Marek

  • 9. Data: 2010-09-28 21:35:29
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 28 Wrz, 20:33, MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>
    wrote:

> [...]
    > konta pocztowego onet.pl. Onet zachował się ładnie i konto zyskało
    > status "wieczyste", a po karcie Lukasa nie będę płakał. Skoro sami

    Według mnie, jest to tak idiotycznie nieprofesjonalne, że aż nie wiem,
    czy się z Lukasa śmiać, czy podejść z politowaniem. Skoro zmieniają
    system informatyczny, to taki wielki problem zamienić kartę klientowi
    na inny produkt współgrający z nowym systemem?
    Pamiętam, że Eurobank jak tracił kontrakt z Premium Club, to postarał
    się o zamiennik dla klientów.

  • 10. Data: 2010-09-28 21:41:24
    Od: notveryoldman <n...@g...pl>

    W dniu 2010-09-28 23:35, k...@g...pl pisze:
    > Skoro zmieniają
    > system informatyczny, to taki wielki problem zamienić kartę klientowi
    > na inny produkt współgrający z nowym systemem?

    No żaden przecież. Starą kartę zamienia się w oddziale na nową, Visa
    Silver, i po krzyku. Przychodzi poczta za kilkanaście dni. Ewentualnie
    trzeba się jeszcze raz wybrać za parę dni do oddziału, aby zlikwidować
    ubezpieczenie karty.

    --
    notveryoldman