-
1. Data: 2003-08-19 11:42:50
Temat: mBANK-zagubienie ID :-(
Od: SunWoj <s...@o...pl>
Witam.
Moj kolega zalozyl sobie konto w mBAnk.
Dostal login, i numer rachunku...
Zgubil karteczke na ktorej to wszystko zapisal i teraz mBank nie chce
z nim rozmawiac :-(
Co ma zrobic, chodzi o ten login /czy ID/ klienta ktorego nie ma!
Jak go odzyskac?
Dzieki za info.
Wojtek
-
2. Data: 2003-08-19 11:45:59
Temat: Re: mBANK-zagubienie ID :-(
Od: "david" <d...@p...fm>
> Jak go odzyskac?
jedyne wyjscie to zadzwonic na mLinie 0801300800 i polaczyc sie z operatorem
naciskajac 0. I jemu powiedziec jaka jest sprawa.
pozdr
david
-
3. Data: 2003-08-19 11:53:51
Temat: Re: mBANK-zagubienie ID :-(
Od: "szymon s" <p...@w...pl>
> Moj kolega zalozyl sobie konto w mBAnk.
> Dostal login, i numer rachunku...
> Zgubil karteczke na ktorej to wszystko zapisal i teraz mBank nie chce
> z nim rozmawiac :-(
> Co ma zrobic, chodzi o ten login /czy ID/ klienta ktorego nie ma!
>
> Jak go odzyskac?
moze niech sporoboje rozne kombinacje moze mu sie uda
-
4. Data: 2003-08-19 12:41:22
Temat: Re: mBANK-zagubienie ID :-(
Od: "Tomasz Opalski" <o...@N...gazeta.pl>
SunWoj <s...@o...pl> napisał(a):
> Witam.
> Moj kolega zalozyl sobie konto w mBAnk.
> Dostal login, i numer rachunku...
> Zgubil karteczke na ktorej to wszystko zapisal i teraz mBank nie chce
> z nim rozmawiac :-(
> Co ma zrobic, chodzi o ten login /czy ID/ klienta ktorego nie ma!
>
ID i hasło dostal po weryfikacji danych, czy już bank odesłał umowę i to też
zgubił?
Tomek
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
5. Data: 2003-08-19 19:24:42
Temat: Re: Re: mBANK-zagubienie ID :-(
Od: SunWoj <s...@o...pl>
>ID i hasło dostal po weryfikacji danych, czy już bank odesłał umowę i to też
>zgubił?
umowe to chyba ma... ale co mu z niej?
-
6. Data: 2003-08-19 19:47:39
Temat: Re: mBANK-zagubienie ID :-(
Od: "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl>
SunWoj <s...@o...pl> napisał(a):
> Witam.
> Moj kolega zalozyl sobie konto w mBAnk.
> Dostal login, i numer rachunku...
Jeżeli dostał już umowę to numer rachunku tam jest.
> Zgubil karteczke na ktorej to wszystko zapisal i teraz mBank nie chce
> z nim rozmawiac :-(
> Co ma zrobic, chodzi o ten login /czy ID/ klienta ktorego nie ma!
Czy już wcześniej dzwonił do mlinii i ustalił telekod i hasło do internetu?
Myślę,że powinien zadzwonić ,przedstawić sprawę ,przejść identyfikację(dane
osobowe itp.,poprosić o oddzwonienie i podanie id oraz ustalenie telekodu(po
ponownej identyfikacji)
>
> Jak go odzyskac?
> Dzieki za info.
> Wojtek
Pozdrawiam
marcin
http://www.mBank.wizytowka.pl
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
7. Data: 2003-08-20 05:15:55
Temat: Re: mBANK-zagubienie ID :-(
Od: Pa_K <p...@p...onet.pl>
SunWoj wrote:
>>ID i hasło dostal po weryfikacji danych, czy już bank odesłał umowę i to też
>>zgubił?
>
> umowe to chyba ma... ale co mu z niej?
Jeśli dobrze pamiętam, to na umowie jest ID (ale może mylę z Multi).
-
8. Data: 2003-08-20 08:25:36
Temat: Re: mBANK-zagubienie ID :-(
Od: "Karolcia" <c...@p...onet.pl>
Użytkownik "Pa_K" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:bhv01p$nsc$1@news.onet.pl...
> SunWoj wrote:
> >>ID i hasło dostal po weryfikacji danych, czy już bank odesłał umowę i to
też
> >>zgubił?
> >
> > umowe to chyba ma... ale co mu z niej?
>
> Jeśli dobrze pamiętam, to na umowie jest ID (ale może mylę z Multi).
>
jest zarówno w mBanku i w MultiBanku
więc chyba po kłopocie?
no chyba, że wyrzucił umowę...;)))
pozdrawiam
Karolina
-
9. Data: 2003-08-21 04:43:36
Temat: Re: mBANK-zagubienie ID :-(
Od: Budzik <b...@t...poczta.onet.pl>
Tako rzecze c...@p...onet.pl:
>> Jeśli dobrze pamiętam, to na umowie jest ID (ale może mylę z Multi).
>>
> jest zarówno w mBanku i w MultiBanku
> więc chyba po kłopocie?
>
> no chyba, że wyrzucił umowę...;)))
>
chyba jednak na umowie niema - w końcu umowa jest wysyłana pocztą, można ją
samemu wydrukować i przesłać, więc niby skąd miałby się tam ten numer
wziąć.
--
Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
budzik61(at)poczta(dot)onet(dot)pl (w nagłówku adres antyspamowy)
"Obdarowany mówi dziękuję,
a w duchu myśli - jeleń!" Richard Fish
-
10. Data: 2003-08-21 06:41:00
Temat: Re: mBANK-zagubienie ID :-(
Od: Pa_K <p...@p...onet.pl>
Budzik wrote:
> chyba jednak na umowie niema - w końcu umowa jest wysyłana pocztą, można ją
> samemu wydrukować i przesłać, więc niby skąd miałby się tam ten numer
> wziąć.
>
Od kiedy można sobie umowę samemu wydrukować? Na pewno mówimy o tym samym?