  • 1. Data: 2003-02-04 22:34:31
    Temat: mBank
    Od: z...@p...onet.pl

    Mam konto w Zuberku internetowe do niego token login i haslo. Wydaje mi sie ze
    jest to w miare bezpieczne. Postanowilem jednak zaczac zarabiac na % wiec mam
    zamiar zalozyc konto w mBanku. Troche sie obawiam tego calego teleserwisu.
    Rozmawiam z milymi paniami podaje swoje dane, numery, musze podac swoj numer
    identyfikacyjny ktory jednoczesnie jest loginem, jakies jednorazowe hasla maja
    mi przyslac. Czy to jest bezpieczne?

  • 2. Data: 2003-02-05 09:21:58
    Temat: Odp: mBank
    Od: "MarcinP" <b...@p...onet.pl>

    Spoko, nie jestes pierwszy i nie od wczoraj to dziala.

    pozdr.
    MarcinP

    a o tym kasjerze slyszales co w zwyklym banku (bez infolini,
    numerow identyfikacyjnych i jednorazowych hasel) okradal
    konta klientow ???

    Użytkownik <z...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:0...@n...onet.pl...

  • 3. Data: 2003-02-05 15:13:52
    Temat: Re: mBank
    Od: "KrzysztofS" <k...@w...pl>

    Użytkownik <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    maja
    > mi przyslac. Czy to jest bezpieczne?
    >

    > otwórz sobie 2 konta:eMax i eKonto , poprawisz tym sposobem i tak duże
    bezpieczeństwo a gdy dowiesz się ilu klientów ma ten bank i że nawet allegro
    korzysta z jego usług to może pozbędziesz się obaw. mam tutaj 2 konta niemal
    od początku istnienia mBanku i jestem baaaaaaardzo zadowolony:-)))
    pozdrawiam
    KrzysztofS