  • 1. Data: 2004-06-22 07:33:11
    Temat: mBank - 3 czy 14 ...
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

    Witajcie,
    Załapałem się na promocję KK w mBanku, dawali za darmo i formalności miało
    nie być zbyt wiele, to skorzystałem.
    Ale od początku schody.
    Wypełniając wniosek miałem dostać kartę na podstawie wpływów, a już info ma
    maila przyszło, ze będzie potrzebne zaświadczenie, że w tej samej firmie
    pracowałem wcześniej. Już się zdenerwowałem, no miało być prościej, ale nic
    dostarczyłem kwita.
    Na WWW w końcu miałem info, że kartę przyznali i w ciągu 3 dni wyślą -
    minęło 10 i karty nie mam. mLinka mówi, ze trza czekać 14 - to po kiego
    grzyba piszą że w ciągu 3 dni wyślą. Rozumiem, ze można na Pocztę wszystko
    zwalić ....

    No dobra czepiam się :-))

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 2. Data: 2004-06-22 08:31:51
    Temat: Re: mBank - 3 czy 14 ...
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > pracowałem wcześniej. Już się zdenerwowałem, no miało być prościej, ale nic
    Za mało asertywny Klakierku byłeś i tyle ;-P
    zamiast kwita należało wysmarować reklamację
    na nieuzasadnioną zmianę procedury.

    > Na WWW w końcu miałem info, że kartę przyznali i w ciągu 3 dni wyślą -
    > minęło 10 i karty nie mam...
    > No dobra czepiam się :-))
    A owszem, bo to o dni robocze chodzi,
    a minęły dopiero trzy od zgodnego z infem terminu wysłania karty,
    (o ile tak wysłali;-))

    > Pozdrawiam
    > Robert Wicik

    również, St.

  • 3. Data: 2004-06-22 09:01:21
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "S.T." <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Za mało asertywny Klakierku byłeś i tyle ;-P
    > zamiast kwita należało wysmarować reklamację
    > na nieuzasadnioną zmianę procedury.

    Ja cierpliwy jestem i ogólnie bardzo pokojowo nastawiony człowiek ze mnie,
    ale nie lubię być wprowadzany w błąd ;]

  • 4. Data: 2004-06-22 09:07:43
    Od: vpw <v...@p...onet.pl>

    On Tue, 22 Jun 2004 09:33:11 +0200, Robert Wicik wrote:

> [...]
    > grzyba piszą że w ciągu 3 dni wyślą. Rozumiem, ze można na Pocztę wszystko

    3 dni :) tylko nie napisali od kiedy. Moze od momentu jak ja spakuja do
    koperty

    --
    vpw (2004-06-22 11:06:59)

  • 5. Data: 2004-06-22 10:18:51
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    u mnie ok, było w terminie +2 dni :)

    i jest w portfelu.

    czy taka promocja mBanku na KK za darmo na pierwszy rok była po raz
    pierwszy? jest szansa, że jeszcze powtórzą akcję?

    zbyszko janke