  • 1. Data: 2009-04-15 22:09:26
    Temat: mBank: Jakim programem zestawienie operacji?
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    Witam,

    bardzo często potrzebuję zrobić zestawienie przelewów na konto X (np.
    zestawienie spłat rat albo czynszu albo opłat za cośtam). mBank tego nie
    umożliwia i ręcznie muszę szukać po historii, co bywa kłopotliwe, jak się
    szuka np. płatności za czynsz za ostatnie kilka lat. Jak wprowadzili
    eksport do CSV, to myślałem, że pomoże. Niestety wpakowali w 1 kolumnę
    całość opisu przelewu... Tytuł, odbiorcę itp....

    Czy jest jakiś program, który potrafi sobie poradzić ze zmasakrowaną
    historią mBanku i wyciągnąć z niej takie informacje?

    --
    Tristan

  • 2. Data: 2009-04-16 15:54:34
    Temat: Re: mBank: Jakim programem zestawienie operacji?
    Od: anluk <a...@i...pl>

    Dnia Thu, 16 Apr 2009 00:09:26 +0200, Tristan napisał(a):

> [...]
    >
    > Czy jest jakiś program, który potrafi sobie poradzić ze zmasakrowaną
    > historią mBanku i wyciągnąć z niej takie informacje?

    ePortfel...:-)

    http://www.eportfel.com/
    w j.polskim autor: Maciej Węgorkiewicz

  • 3. Data: 2009-04-16 18:47:15
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 16 kwiecień 2009 17:54
    (autor anluk
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak: <1...@4...net>):

    > ePortfel...:-)
    > http://www.eportfel.com/
    > w j.polskim autor: Maciej Węgorkiewicz

    A jak się tego używa? Odpaliłem i wszystko jest nieaktywne poza USTAWIENIA.

    --
    Tristan

  • 4. Data: 2009-04-16 18:48:25
    Od: Tristan <n...@s...pl>

> [...]

    > w j.polskim autor: Maciej Węgorkiewicz

    A jak się tego używa? Odpaliłem i wszystko jest nieaktywne poza USTAWIENIA.
    Próbowałem coś czytać na stronie, ale wypływa mi taki biały prostokąt i
    zasłania cały ekran.
    --
    Tristan

  • 5. Data: 2009-04-16 22:40:03
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Thu, 16 Apr 2009 00:09:26 +0200, Tristan napisał(a):

    > Czy jest jakiś program, który potrafi sobie poradzić ze zmasakrowaną
    > historią mBanku i wyciągnąć z niej takie informacje?

    Bankonet - http://www.bankonet.pl/index.php?ids=210
    Obsługuje nie tylko mBank, ale także inne banki.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 6. Data: 2009-04-17 14:41:27
    Od: anluk <a...@i...pl>

    Dnia Thu, 16 Apr 2009 20:48:25 +0200, Tristan napisał(a):

    > A jak się tego używa? Odpaliłem i wszystko jest nieaktywne poza USTAWIENIA.
    > Próbowałem coś czytać na stronie, ale wypływa mi taki biały prostokąt i
    > zasłania cały ekran.

    Program wymaga Javy. Na podanej stronie jest odnośnik do pobrania i
    kontroli działania Javy. Po prawej stronie jest też "Generator licencji".
    Reszta jest na forum, a jak rozpocząć, tu:
    http://www.eportfel.com/?q=node/362

    Andrzej

  • 7. Data: 2009-04-17 18:48:29
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek 17 kwiecień 2009 16:41
    wasz znak: <bkjk3jdrx1z0$.nl96pxbu1v5c.dlg@40tude.net>):

    > Program wymaga Javy. Na podanej stronie jest odnośnik do pobrania i
    > kontroli działania Javy.

    No to wiem.

    > Po prawej stronie jest też "Generator licencji".

    czyli bez licencji nie działa, tak?

    > Reszta jest na forum, a jak rozpocząć, tu:
    > http://www.eportfel.com/?q=node/362

    Bu, to szajs, to ja nie chcę. Myślałem,że to będzie analizowało podany plik.
    Ale tak, żeby mu hasło do banku podawać, to zapomnij. Autora poniosło widzę
    lekkawo.

    --
    Tristan

  • 8. Data: 2009-04-20 07:53:27
    Od: Marcin Krzyżanowski <m...@g...pl>

    Tristan pisze:
    (..)

    > Bu, to szajs, to ja nie chcę. Myślałem,że to będzie analizowało podany plik.
    > Ale tak, żeby mu hasło do banku podawać, to zapomnij. Autora poniosło widzę
    > lekkawo.

    nie do końca, niektóre (większość?) polskich banków nie udostępnia
    wyciągów w postaci sensownego pliku (nie PDF)

  • 9. Data: 2009-04-20 08:17:04
    Od: " " <b...@g...pl>

    historia i wyszukaj po kwocie...

  • 10. Data: 2009-04-20 08:22:50
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 20 kwiecień 2009 09:53
    (autor Marcin Krzyżanowski
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak: <gsh9lo$k1g$1@inews.gazeta.pl>):

    > nie do końca, niektóre (większość?) polskich banków nie udostępnia
    > wyciągów w postaci sensownego pliku (nie PDF)

    No ale ja bym chciał mieć coś do analizy historii z mBanku. Do robienia
    zestawień wg kontrahentów.

    --
    Tristan