  • 1. Data: 2003-06-15 20:00:38
    Temat: mBank - K.K - histora rachunku.... - dziwne !
    Od: "Marcin I." <m...@b...fm>

    Mam dosc dziwna sytuacje ( jak dla mnie ) wyglada to tak:
    Otrzymalem nowa K.K. ( z rybka) i dokonalem kilku zakupow, tego samego dnia
    spojrzalem jak wyglada saldo i widze ze nic nie ubylo, pomyslaem ze moze jak
    opercje nie beda juz blokowane to pieniazki zostana sciagniete. Niestety (
    stety) tak sie nie stalo, mam transakcje w operacjach biezacych ale
    pieniedzy nie ubylo, kwoty nie mam tez w zadluzeniu.
    Srodki na koncie sa wystarczajace aby pobrac...

    Jutro zadzwonie do mlini i sie dowiem co i jak, ale chce wiedziec od was
    cos, moze nie potrzebnie sie martwie?

  • 2. Data: 2003-06-15 20:47:54
    Temat: Re: mBank - K.K - histora rachunku.... - dziwne !
    Od: "MarekZ" <m...@W...CIAkrakow.CHAJpl>

    Użytkownik "Marcin I." <m...@b...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > Srodki na koncie sa wystarczajace aby pobrac...
    >
    > Jutro zadzwonie do mlini i sie dowiem co i jak, ale chce wiedziec od was

    Dziwne ? Jak wyobrazasz sobie zatem idee karty kredytowej, skoro to dziwne,
    ze wydales karta srodki a ich nie ubylo od razu na rachunku karty ? Poniekad
    "ubeda" z rachunku w dniu rozliczenia karty, ale ten "niby-debet" i tak
    jeszcze przez pewien czas bedzie nieoprocentowany, tzn. powinienes widziec
    ile masz do splaty do okreslonego dnia w przyszlosci, nie wiem jak to
    wyglada praktycznie w mbanku. Bedziesz mogl ta kwote w ciagu okolo 20 dni
    splacic bez odsetek. Bedziesz mogl tez pozniej, ale juz z odsetkami.

    marekz

  • 3. Data: 2003-06-16 13:59:18
    Od: "Marcin I." <m...@b...fm>

    Użytkownik "MarekZ" <m...@W...CIAkrakow.CHAJpl> napisał w
    wiadomości news:bcim9b$k4k$1@srv.cyf-kr.edu.pl...

    > Dziwne ? Jak wyobrazasz sobie zatem idee karty kredytowej,

    Myslalem ze wyglada to tak, jak nie ma srodkow to wtedy mozna na "kreche" a
    jak sa to normalnie jest rozliczane...

  • 4. Data: 2003-06-16 16:03:28
    Od: "MarekZ" <m...@W...CIAkrakow.CHAJpl>

    > Myslalem ze wyglada to tak, jak nie ma srodkow to wtedy mozna na "kreche"
    > jak sa to normalnie jest rozliczane...

    Zawsze idzie "na kreche". Z zasady. W tym czasie srodki - jesli sa -
    procentuja Ci na twoim rachunku. O tym kiedy i ile splacasz takze decydujesz
    Ty, z pewnymi ograniczeniami (wymagana splata minimalna).

    marekz

  • 5. Data: 2003-06-16 16:39:53
    Od: m...@p...onet.pl

    Gdyby tak rozliczali KK, że jak są środki na rachunku to je blokują, a jak nie
    ma to na krechę, to dużo ludzi na pbb nie biło by się o nie.
    Na tym polega atut KK, możesz mieć środki, ale nie blokują ci ich. Możesz więc
    spokojnie rzucić to na jakąś krótkoterminową lokatę, aby ci dodatkowo procentowały.

    UWAGA! UWAGA! UWAGA!
    Przestroga przed zadłużaniem się na KK. Warto sprawdzać na bieżąco ile
    wykorzystało się przyznanego limitu kredytowego. Bo jak za dużo nakupimy, a
    potem się okaże, że nie mamy z czego spłacać, to łatwo można popaść w spiralę
    zadłużenia. KK to kredyt na karcie. Bierzemy go zawsze przy płaceniu kartą. Nie
    musimy nic bankowi za każdym razem podpisywać. A że wygodnie płaci się kartą, to
    można zapomnieć, że już tyle się wydało. Zbierajcie rachunki i sumujcie ile już
    ją wydaliście

  • 6. Data: 2003-06-17 07:39:38
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik m...@p...onet.pl napisał:

> [...]
    > można zapomnieć, że już tyle się wydało. Zbierajcie rachunki i sumujcie ile już

    Zawsze mozna zamiast zbierania kwitow i ich sumowania pojsc do bankomatu
    i sprawdzic pozostaly limit (tak jest w Millenium) lub sprawdzic co
    slychac na karcie przez Inet (co ciekawe w Millenecie limit jest
    aktualizowany z pewnym opoznieniem, a w bankomatach od razu). Sadze, ze
    inne banki maja podobne rozwiazania.

    Bartol