  • 1. Data: 2009-07-16 12:51:27
    Temat: [mBank][KK] - jak zrezygnowac w pierwszym roku?
    Od: michaça <t...@p...pl>

    witam,
    mam KK w mBanku gdzie pierwszy, niepelny okres rozliczeniowy to 16-20.10.2008
    (date zamkniecia cyklu mam na 20-tego) a karta wazna jest do
    31-10-2011
    moje pytanie jest trywialne:
    - do kiedy (niech bedzie wlacznie) musze zrezygnowac z tej karty aby uniknac
    oplaty rocznej za nastepny rok?
    a) czy 60 dni wczesniej?
    b) czy 30 dni wczesniej?
    wczesniej od czego? 20.10.2009 (20 - bo to data zamkniecia cyklu?) a moze rok
    uplynie 16.10.2009 (data aktywacji karty) a moze 31.10?

    prosze o odpowiedz w postaci 8 cyfr i dwoch kropek np:

    14.08.2009

    pozdrawiam,
    michal

  • 2. Data: 2009-07-16 12:53:45
    Temat: Re: [mBank][KK] - jak zrezygnowac w pierwszym roku?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "michaça" <t...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 31-10-2011
    > moje pytanie jest trywialne:
    > - do kiedy (niech bedzie wlacznie) musze zrezygnowac z tej karty aby

    Umoe masz na rok, potem sama się przedłuża.
    Musisz wysłać rezygnację z automatycznego przedłużania ważności umowy o
    kartę.
    Formularz jest w dokumentach na ich stronie.
    Ja po prostu zostawiłem go w mKiosku.

    Czas na to to chyba 7 dni przed wznowieniem umowy.

  • 3. Data: 2009-07-16 16:36:27
    Od: kranu <k...@l...pl>

    michaça pisze:
> [...]
    > moze rok uplynie 16.10.2009 (data aktywacji karty) a moze 31.10?
    >
    > prosze o odpowiedz w postaci 8 cyfr i dwoch kropek np:

    Cyfr nie poodam, ale aby opłata nie została naliczona karta w momencie
    gdy mija rok musi być zastrzeżona. A zastrzeżona będzie gdy to zrobisz
    sam z poziomu systemu albo złożysz rezygnację i oni Ci zastrzegą kartę.
    Karta musi być oczywiście spłacona, a i tak zniknie z systemu po
    wygenerowaniu 3 pustych wyciągów.
    Podsumowując:
    1. Jeśli jutro mija rok to zastrzegamy kartę i wysyłamy/składamy
    wypowiedzenie, a opłata nie zostanie naliczona.
    2. Jeśli jest jeszcze trochę czasu do roku z kartą to wysyłamy
    wypowiedzenie i pilnujemy aby zastrzegli kartę, a jeśli nie to robimy to
    ręcznie i robimy dym, najlepiej z papierkiem dostarczenia wypowiedzenia:)

    --
    pozdrawiam,
    Kranu

  • 4. Data: 2009-07-16 16:37:58
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > 31-10-2011
    > moje pytanie jest trywialne:
    > - do kiedy (niech bedzie wlacznie) musze zrezygnowac z tej karty aby

    możesz nawet dzień przed zakończeniem pierwszego roku, z tym że nie
    rezygnacja tylko zastrzeżenie (można to zrobić w serwisie
    transakcyjnym), karta przestanie być aktywna i pozostanie tylko
    zamknięcie jej rachunku

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2009-07-17 08:52:01
    Od: michaça <t...@p...pl>

> [...]
    > rezygnacja tylko zastrzeżenie (można to zrobić w serwisie
    > transakcyjnym), karta przestanie być aktywna i pozostanie tylko
    mam nadzieje ze oplaty za nastepny rok nie pobiora i nie wiem skad chodza mi po
    glowie terminy typu na 30dni przed uplywem roku a nawet 60dni...
    kiedys mialem kredytowke (zlota rybke) w mBanku ale zirytowala mnie i
    zastrzeglem przez internet ale chyba jakos wczesniej - po uplywie 8mscy? wiec
    nie bylo problemu, teraz mam rossmanna i fajna jest tylko oplata roczna 35zl nie
    jest dla mnie akceptowalna (az tyle chyba nie kupuje w rossmannie zeby mi sie
    zwrocila) - te 3 puste wyciagi to pamietam, byl taki skecz

  • 6. Data: 2009-07-17 08:53:40
    Od: michaça <t...@p...pl>

> [...]
    > ręcznie i robimy dym, najlepiej z papierkiem dostarczenia wypowiedzenia:)

    dzieki za info

  • 7. Data: 2009-07-17 09:26:44
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > dzieki za info

    Nie jest prawdziwe, Tobie nie chodzi o zastrzeżenie karty, tylko o
    nieprzedłużenie umowy.
    Sprawdzone empirycznie kilka dni temu, również w oparciu o bezpośredni
    kontakt z mbankiem.

  • 8. Data: 2009-07-17 17:19:03
    Od: kranu <k...@l...pl>

    Cavallino pisze:
    > Użytkownik "michaça" <t...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Nie jest prawdziwe, Tobie nie chodzi o zastrzeżenie karty, tylko o
    > nieprzedłużenie umowy.

    Przecież pisałem, że umowę należy wypowiedzieć..
    A zastrzec wcześniej warto żeby uniknąć opłaty rocznej jeśli ma zostać
    naliczona wkrótce..

  • 9. Data: 2009-07-17 19:02:31
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "kranu" <k...@l...pl> napisał w wiadomości news:

    > Przecież pisałem, że umowę należy wypowiedzieć..
    > A zastrzec wcześniej warto żeby uniknąć opłaty rocznej jeśli ma zostać
    > naliczona wkrótce..

    To czy karta jest zastrzeżona czy nie, nie ma żadnego znaczenia.
    Jeśli nie zrezygnujesz z automatycznego przedłużenia umowy to przedłuży się
    i opłata zostanie pobrana, niezależnie od stanu karty.

  • 10. Data: 2009-07-17 19:57:54
    Od: kranu <k...@l...pl>

    Cavallino pisze:

    > To czy karta jest zastrzeżona czy nie, nie ma żadnego znaczenia.
    > Jeśli nie zrezygnujesz z automatycznego przedłużenia umowy to przedłuży
    > się i opłata zostanie pobrana, niezależnie od stanu karty.

    Ma znaczenie bo nie płaci sie za umowę o korzystanie z karty kredytowej
    ale za aktywne karty wg. ich tabeli opłat i prowizji.

    Ja swoje informacje mam w oparciu o mBankowe forum, np. wątek:
    http://www.mbank.pl/forum/read.html?f=1&i=893359&t=8
    93359&sr=ld&pn=2&cat=13