  • 1. Data: 2003-05-20 09:35:20
    Temat: [mBank] KK - zenada
    Od: "pedroz" <p...@g...pl>

    Wlasnie dowiedzialem sie, ze moj wniosek zostal odrzucony, gdyz zmienilem
    prace 8 mies temu, aktualnie mam umowe na czas okreslony - jest to druga umowa
    z tym samym pracodawca - tym razem roczna (co tez jak idiota wpisalem) a nie
    pracuje u obecnego pracodawcy min. 36 miesiecy! Szok. Tego to sie nie
    spodziewalem. Dodam tylko, ze w poprzedniej firmie pracowalem 6 lat. Konto w
    mBanku mam prawie od samego poczatku istnienia. eKonto jest moim kontem
    glownym na ktore kierowane sa wszystkie przychody. Wnioskowalem o wydanie
    karty na podstawie historii konta. Wg historii regularne wplywy na konto
    trwaja od 1,5 czy 2 lat. Od tego okresu przekraczaja wymagany limit na
    uzyskanie KK VC. Obecnie wytarczaja na KK VG. To nie jest wazne. Wazne jest,
    ze zmienilem prace i umowy z biezacym pracodawca nie obejmuja okresu 36
    miesiecy. Hmm... Myslalem, ze bedac jednym z najstarszych klientow mBanku, o
    nieujemnych dochodach, nie bede mial problemu z VC. Widac, ze sie sporo
    mylilem.

    --
    pzdr
    pedroz

  • 2. Data: 2003-05-20 09:41:51
    Temat: Re: [mBank] KK - zenada
    Od: f...@w...pl

    Z tych samych powodów odrzucili mój wniosek o kredyt odnawialny :(((((((((((
    Widocznie te same procedury stosują do wszystkich produktów kredytowych.

  • 3. Data: 2003-05-20 09:45:52
    Od: k...@g...pl (Konlin)

    Hello pedroz,

    Tuesday, May 20, 2003, 11:35:20 AM, you wrote:

    p> Hmm... Myslalem, ze bedac jednym z najstarszych klientow mBanku, o
    p> nieujemnych dochodach, nie bede mial problemu z VC. Widac, ze sie sporo
    p> mylilem.

    Czyli KK mBanku bedzie pewnie tak samo latwo dostac jak ta z MB :(((

    Pzdr
    Konrad Inglot

    --
    Best regards,
    Konlin mailto:k...@g...pl

  • 4. Data: 2003-05-20 10:00:33
    Od: "pedroz" <p...@g...pl>

> [...]
    >p> mylilem.
    >
    >Czyli KK mBanku bedzie pewnie tak samo latwo dostac jak ta z MB :(((

    Taa... Najszybciej pewnie dostana ja nauczyciele i pielegniarki :(.

    P.S. Nie mam nic do wymienionych grup ludzi. Jednak to oni maja chyba
    najstabilniejsze zatrudnienie (tj. najdluzej u jednego pracodawcy), nie wiem
    jak z dochodami. Ale jak widac mBanku nie interesuja ludzie o wyzszych
    dochodach czesto uzywajacy kart, ale co jakis czas zmieniajacy prace ;-P.

  • 5. Data: 2003-05-20 10:18:28
    Od: j...@p...onet.pl

    Jak widać mBank stawia na lojalnych pracowników. Takich do emerytury w jednej
    firmie. A zmieniających pracę, nawet w celu większych zarobków (no i wpływów na
    konto) karze. Masz rację - żenada.

    JS

  • 6. Data: 2003-05-20 10:26:35
    Od: m...@w...pl

    To jakaś bzdura!!!
    Jesli składasz wniosek o kk mBanku na podstawie histrii rachunku, to nikogo nie
    interesuje, u kogo i ile czasu pracujesz!!!!!
    Wystarczy,ze w ciągu 6 miesięcy były regularne wpływy na rachunek!!!

    to jakies nieporozumienie!!!

  • 7. Data: 2003-05-20 10:54:27
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

    Użytkownik "pedroz" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Taa... Najszybciej pewnie dostana ja nauczyciele i pielegniarki :(.

    ... i żołnierze zawodowi :]

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 8. Data: 2003-05-20 11:11:01
    Od: "WaSyL" <w...@r...clubbing.pl>

    "pedroz" <p...@g...pl> wrote in message
> [...]
    umowa
    > z tym samym pracodawca - tym razem roczna (co tez jak idiota wpisalem) a

    Rozczarowanie mbankiem boli ? Mi kazali zrezygnowac z jednej z kart. ROTFL.

  • 9. Data: 2003-05-20 11:12:11
    Od: "WaSyL" <w...@r...clubbing.pl>

    <m...@w...pl> wrote in message
> [...]
    > interesuje, u kogo i ile czasu pracujesz!!!!!
    > Wystarczy,ze w ciągu 6 miesięcy były regularne wpływy na rachunek!!!

    Myslisz sie. Umowy na czas okreslony starszliwie Cie 'obciazaja' w oczach
    banku.

  • 10. Data: 2003-05-20 11:17:08
    Od: s...@p...onet.pl

    > Rozczarowanie mbankiem boli ? Mi kazali zrezygnowac z jednej z kart. ROTFL.

    hehehe - a mi z ponad połowy limitu w koncie w innym banku ( i wtedy mi wyszło
    że miałbym u nich na karcie limit 500zł) - uśmiałem się zdrowo